Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i brystkassa

reversfaen

Anbefalte innlegg

Våkna i går og i dag med smerter i brystkassa, har hendt meg en gang før men da var det bare en enkelt dag.

På morgenen gjør det litt vondt å puste, men det går fort over og så er det deretter hurtig stans av bevegelse som forårsaker smertene( som for eksempel å hoppe).

Hva i all verden gjør dette?

Ligger jeg bare pussig( på brystkassa e.l) i senga?

Er det kulde?

Trente forøvrig brystmusklene beinhardt på fredagen, men sist dette skjedde for noen måneder siden så hadde jeg ikke trent på en evighet.

Føles som om smerten sitter i brystkassa og ikke lungene eller inn mot hjertet(altså rett innenfor de musklene(pecs'a)).

Har hatt hard lungeinfeksjon før som jeg tror har gitt meg astma(etter en natt uten søvn pga medisinene jeg fikk + sigaretter med mye tjære), da jeg har blitt sensitiv mot røyk og eksos etc.

(Støvsugd rommet nå og har god varme så skal se om det hjelper og ting bedrer seg til i morgen, gjør det ikke det skal jeg oppsøke lege.)

Edit: begynte på Lyrica mot nevropatiske smerter i dag så er det mye feil så skylder jeg på det ^-^

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...