Gå til innhold

Tequila, pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, tequila trenger ikke være fælt. Når det gjelder shots så misliker jeg blank tequila sterkt, men gylden tequila er ikke så verst. Som shots brukes da appelsinbåter med et dryss av kanel over, istedet for sitron og salt.

Vinmonopolet har ikke så enormt utvalg. Har god erfaring med Olmeca og Patron. Den gyldne Jose Cuervo er heller ikke så verst.

Lenke til kommentar

Har tenkt å shotte det, men kunne selvfølgelig vært kult å lage drinker. Gidder ikke å bruke 1400kroner på en flaske(med mindre flere spleiser). Fungerer brun tequila som er brun for shotting? Husker jeg har prøvd det før og likte det, men alle andre jeg kjenner syntes ikke det var noe særlig. Har heller ikke tenkt å drikke meg full bare sånn det er sagt.

Lenke til kommentar

Hva i allverden er poenget med å shotte sprit hvis du ikke gjør det for å bli full?

 

Skulle du drukket det for smaken hadde det vel vært mer hensiktsmessig å helle litt i et glass og drikke små slurker.?

 

Altså, det er ikke sånn at du må ende opp med å sjangle, kaste opp, holde på å sovne hver eneste gang du drikker. Noen ganger holder det kanskje med 4 shots eller mindre, bare for å komme opp i en god stemning :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...