ThaHoward Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hvor mye koster 1 liter Tequila på vinmonopolet? Er det noen anbefalinger? Endret 11. oktober 2011 av slettet II Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det selges ikke 1L på Vinmonopolet. Bare "helflaske" på 0.7L Tequila starter på ca 330kr for helflaske. I Norge er utvalget begrensa så ikke mange gode å anbefale under en 500kr... Verste du kan gjøre er å kjøpe typen "Sierra" Dette er en av de dårligste på markedet. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilken gode kan man skaffe for 500++? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tequila er ikke godt og det skal heller ikke være godt. Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tja, tequila trenger ikke være fælt. Når det gjelder shots så misliker jeg blank tequila sterkt, men gylden tequila er ikke så verst. Som shots brukes da appelsinbåter med et dryss av kanel over, istedet for sitron og salt. Vinmonopolet har ikke så enormt utvalg. Har god erfaring med Olmeca og Patron. Den gyldne Jose Cuervo er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har brukt en del Jose Cuervo selv. Drikker ikke mye ren tequila lenger. Men bruker det for det meste i drinker. Skal jeg først shotte det så fortrekker jeg lagret (brun) type. enten med appelsin eller limebåter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Amatitlán Añejo Tequila er en jeg liker veldig godt. Cuervo Reserva de la Familia er fantastisk god, men ikke skråsikker på om den er verd 1400kr. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja har smakt den selv. Veldig god men neppe verdt 1400kr flaska Brukte El Jimador før. Men denne har de ikke lenger på Vinmonopolet. Utrolig god tequila til å blande i drinker, spesielt Long Island Icetea. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Har tenkt å shotte det, men kunne selvfølgelig vært kult å lage drinker. Gidder ikke å bruke 1400kroner på en flaske(med mindre flere spleiser). Fungerer brun tequila som er brun for shotting? Husker jeg har prøvd det før og likte det, men alle andre jeg kjenner syntes ikke det var noe særlig. Har heller ikke tenkt å drikke meg full bare sånn det er sagt. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva i allverden er poenget med å shotte sprit hvis du ikke gjør det for å bli full? Skulle du drukket det for smaken hadde det vel vært mer hensiktsmessig å helle litt i et glass og drikke små slurker.? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Shotting er kultur og sosialt, man trenger ikke å shotte for å bli full. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva i allverden er poenget med å shotte sprit hvis du ikke gjør det for å bli full? Skulle du drukket det for smaken hadde det vel vært mer hensiktsmessig å helle litt i et glass og drikke små slurker.? Altså, det er ikke sånn at du må ende opp med å sjangle, kaste opp, holde på å sovne hver eneste gang du drikker. Noen ganger holder det kanskje med 4 shots eller mindre, bare for å komme opp i en god stemning Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Uff. Shotting... Dårlig drikkevane. Kjøp deg en vanlig Cuervo du hvis du skal kaste bort god drikke på den måten. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Tequila er ikke godt og det skal heller ikke være godt. Det er jeg helt uening i, tiquilla er det beste som finnes. Smaken er som baken ikke sant,,delt Endret 15. januar 2017 av kaeksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå