Skogkar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Sliter litt med å velge ny mobil her. Har klart å begrense med til disse to modellene, altså SE arc og Samsung Galaxy s 9001. Ser at samsungen har en 1,4ghz prosessor mot SE sin 1 ghz.. Er dette en så stor forbedring som det ser ut til? Kameraet er ikke veldig viktig for meg. Ser også at samsungen har AMOLED skjerm, gjør dette en vesentlig forskjell? Ser rundt omkring at Arc har fått god kritikk for skjermen sin, så tror de er ganske like på det punktet. Det viktige for min del er: - Rask. (f.eks til å laste nettsider) - Spille video, gjerne 720p. - God skjerm Hvilken bør jeg kjøpe? De koster omtrent det samme såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har en Galaxy S Plus. Meget fornøyd. Skjermen er herlig. Ikke mye kan måle seg med super amoled på kontrast. Batterit på den er også 1650mAh mot Arc sin 1500mAh så litt bedre batteri i samsungen. Men Arc har 0.2" større skjerm om det er viktig. Opplever min mobil som rask på surfing og andre oppgaver. Har dog litt lite RAM. Den har 358MB tilgjengelig siden systemet stjeler resten i bakgrunn. En annen fordel med Samsungen er at den har såpass godt med lagring innebygget. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Heller litt mot Samsungen. Arc har like lite/mye ram, så der er de like. Hvordan er det med DLNA/allshare på den? Kan man spille musikk/filmer fra en server, eller bare dele fra eget arkiv? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 De funksjonene har jeg ikke fått prøvd ut enda så det kan jeg ikke svare på... Musikken syncer jeg fra Spotify og det lille av serier filmer jeg har lagt inn er igjennom PC softwaren til Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå