Astrid E. Saltveit Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ja, da har jeg fått det ærefulle oppdrag å invitere til ny temadag, den 23. oktober og tema for dagen blir TID. Her håper jeg mulighetene kan være mange - svunnen tid, ventetid, tidens tann, tidens gang, tidløshet, stillstand, symboler for tid...... - det er bare å bruke fantasien.... Endret 12. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, da har jeg fått det ærefulle oppdrag å invitere til ny temadag, den 23. oktober og tema for dagen blir TID. Her håper jeg mulighetene kan være mange - svunnen tid, ventetid, tidens tann, tidens gang, tidløshet, stillstand, symboler for tid...... - det er bare å bruke fantasien.... Hei Ja, dette temaet tror jeg byr på mange, mange muligheter. Gleder meg allerede. RAK-foto :thumbup: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, da har jeg fått det ærefulle oppdrag å invitere til ny temadag, den 23. oktober og tema for dagen blir TID. Her håper jeg mulighetene kan være mange - svunnen tid, ventetid, tidens tann, tidens gang, tidløshet, stillstand, symboler for tid...... - det er bare å bruke fantasien.... Skal nok finne TID til dette ja! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Temadag lagt til :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg minner om temadagen som nærmer seg - søndag 23. oktober er temaet TID. Jeg ser med spenning frem til mange variasjoner over dette temaet - alt som på en eller annen måte kan assosieres til eller symbolisere TID. Lykke til! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Temadagen 23. oktober er vel i havn og jeg syns det ble mange flotte bilder og fine vinklinger til tamaet Tusen takk til alle sammen som har deltatt, med både bilder og/eller kommentarer! Neste temadag blir 6. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg