Nicon Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har satt opp ClarkConnect på en gammel maskin slik at den nå fungerer som en gateway. Fikk et tips om at jeg brukte en gammel kernel Kan jeg ødelegge noe ved å oppdatere kernel? kan jeg gå tilbake til den gamle kernelen hvis noe går feil? Hva er fordelen med ny kernel? Håper noen kan gi meg noen fine svar på dette! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kan jeg ødelegge noe ved å oppdatere kernel? Ja, hvis du ikke vet hva du gjør. kan jeg gå tilbake til den gamle kernelen hvis noe går feil? Ja, hvis du vet hva du gjør. Hva er fordelen med ny kernel? Om det er en ny patchlevel-release (f.eks. fra 2.4.20 til 2.4.21), er fordelen færre bugs, og da spesielt færre sikkerhetshull. Om du går fra 2.2 til 2.4, er der andre fordeler som at kjernen er raskere, skalerer bedre osv. Les Kernel-HOWTO om du er interessert i å oppgradere kjerner. Hilsen din vennlige Office-Binders-Wannabe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå