Cr4ZyF34R Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei, skal ha meg et par med Cerwin Vega XLS-28 og må ha meg en forsterket, har ikke å lyst å måtte betale over 8000 elns, vil egentlig ha det billigst mulig. men vil også ha skikkelig lyd. takker for svar mvh Cr4ZyF34R Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Skikkelig lyd og trøkk koster desverre penger. CV har egne effektforsterkere som er godt egnet til formålet. Hvis du ikke bruker nok penger på forsterker så blir du bare misfornøyd med resultatet, og husk at et skikkelig anlegg varer mer eller mindre resten av livet. Jeg investerte rundt 70000kr i anlegg for nesten 25år siden og det låter nøyaktig like bra idag som den dagen det ble pakket ut. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Skikkelig lyd og trøkk koster desverre penger. CV har egne effektforsterkere som er godt egnet til formålet. Hvis du ikke bruker nok penger på forsterker så blir du bare misfornøyd med resultatet, og husk at et skikkelig anlegg varer mer eller mindre resten av livet. Jeg investerte rundt 70000kr i anlegg for nesten 25år siden og det låter nøyaktig like bra idag som den dagen det ble pakket ut. så det du mener er at jeg bare skal slenge ut 8000 på forsterker? jeg kan for såvidt det egentlig xD Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gjør deg selv en tjeneste og gå på HiFi klubben og hør forskjellen på en forsterker på 2x250watt og en liten fjert. Du kommer til å kaste 8000kr etter personalet med stjerner i øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå