balder Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Byttet til piggdekk i går. Fylte i luft. I dag så var det ikkje luft i eine dekket. Var i orden forigge vinter. Fylte på nytt luft, men no virker det som dekket holder på luften. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Om dekket har stått lufttomt i sommer, kan det godt hende at det trenger et døgn for å gå seg til på. Jeg regnet da med at det er et slangeløst dekk. Lenke til kommentar
balder Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Om dekket har stått lufttomt i sommer, kan det godt hende at det trenger et døgn for å gå seg til på. Jeg regnet da med at det er et slangeløst dekk. Dekket er det beste piggdekk til Micheling som eg kjøpte i fjor. Har ikkje heilt stått lufttomt, men det var vel igjen ca 1 bar eller noko slikt. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dekket er det beste piggdekk til Micheling som eg kjøpte i fjor. Har ikkje heilt stått lufttomt, men det var vel igjen ca 1 bar eller noko slikt. Men du vil se det i morgen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis noe har trykket på gummien da det var lite luft i dekket så kan den ha ugjort seg. Dette kan i de _verste_ tilfellene ende med skifte av gummi/ dekk. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ikke helt ukjent at piggene krangler seg inn i dekket etter enten å ha blitt oppbevart feil f.eks, eller at de har blitt gamle.. Dette skjer gjerne kort tid etter at de blir satt på bilen igjen etter lagring. Lenke til kommentar
balder Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 No er desse piggdekka fra i fjor, men eg sjekket i dag tidleg og det er fortsatt luft i dekket. Får følge litt meir med, men det kan vere at det var gått ut av posisjonen sin og at den har kommet på plass. Kjørte opp baren i går og senket til 2,5 bar. Så får eg sjå. Eg får fylle luft i reservedekket slik at eg har ein backup viss det skjer på ein øde plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå