l0Ff Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Likker hvordan MK1 min ble Novaen ble heller ikke så gale, men den duger ikke til annet en å lage fine 11tall med. :!: 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 l0Ff: Lånte Nova'n i et par runder på Infinion og kan forsåvidt være enig med det du sier. Morsom bil er det derimot... utvilsomt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Prøver å lage driftebil ut av Infiniten! Valgte etterpå å kjøpe Nissan GT 350 istedenfor da den hadde litt mer å velge mellom i form av motor. Endret 17. oktober 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvaslags kamerainnstillinger bruker dere på å få bildene til å se ultrarealistiske ut ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lurer på det samme. Dere får så enormt mye glans på bilene. Som at de nettopp har blitt polert Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen som kan har litt skills i paint-editoren og kan lage en Forza Norway logo som en kan hive på bilene? Kanskje en konkurranse for Forza Norway siden?? Hadde vært litt kult og promotert klubben når en racer online.. OT: Grombilen har fått en lakkjobb Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tenkte litt på å prøve å lage en logo/kjennemerke til klubben, men jeg må bare vite om det blir fzno eller gano som blir klubben Lenke til kommentar
Redlot Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Veit ikke om dere henviser til mine bilder og? Men det er jo bare og tukle litt med fotoinnstillingene. (Og for refleksjoner/glans på bilene bruker dere top gear studioet!) Edit: La til enda et bilde. Endret 17. oktober 2011 av NbD 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Det har veldig mye med lyset å gjøre. Plasser deg i Top Gear studioet, eller finn en plass under noen trær som på fujimi.. Da får du mye refleskjoner, som gir realistiske bilder. Ellers så kan man vel stille litt opp og ned på exposure og kontrast. Aperature kan også være greit å sjekke ut. Endret 17. oktober 2011 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 http://youtu.be/oFrs12gm9Vk min favoritt bane og for de som tar referansen en av mine favorittfilmer 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lagde meg en liten NRK Buskerud reportasjebil for moro skyld. I ettertid burde jeg vel brukt en Yaris eller Prius.. Kult Prøvde meg jeg også med å lage nummerskilt, var faktisk ganske morsomt Skikklig kult Får jeg spørre om det var mye arbeid å få det til ? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Noen her som kunne tenkt seg å lage Lotus Evora som engelsk politibil? Samme med italienernes Lamborghini Gallardo? Hadde vært tøft Hvis noen gjør det ordentlig gjennomført, betaler jeg gjerne en god slant for det. Endret 17. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 @Hansien Gi en lyd når du har fått mekket sammen noe da OT: Tapte med 1/1000 (!) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen her som kunne tenkt seg å lage Lotus Evora som engelsk politibil? Samme med italienernes Lamborghini Gallardo? Hadde vært tøft http://www.carung.com/wp-content/uploads/2011/01/Police-Car-in-the-UK-Lotus-Evora--595x444.jpg http://www.wired.com/images_blogs/autopia/images/2008/10/24/lambo_policecar_08.jpg Hvis noen gjør det ordentlig gjennomført, betaler jeg gjerne en god slant for det. Merker det er høy kvalitet og god grafikk på forza 4 bildene når det første jeg tenke med dine bilder er hvordan du har fått til den bakgrunnen.. hahaha Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Mitt bidrag for ikveld Trykk på bildene for å få de større! Endret 17. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Den lillarosa bmw'en var fæl Stilig forfra, men fæl fra siden Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Synes lakkfargen passa bra. Greit nok, felgene er kanskje litt bob bob, men tenkte det var greit iogmed det er en driftebil =P Til daglig kjøring hadde svart passa bedre.. Endret 18. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Stilig farge, men ikke helt min smak. Men for all del, hadde vært fet å se den i full breisladd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå