ursus Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Mangler erfaring innen dette, så jeg spørr der ekspertisen finnes. Planlegger å kjøpe en Swiftech MCX370CR2 som veier ca 480g. Har tenkt å sette en konverter fra 60 til 80mm på den og deretter en papst vifte. Vet ikke hvor mye dette kommer til å veie, men kommer vel opp i ca 600g. (Noen som vet ca vekt på en Papst 80x80mm vifte. Er dette OK med clips. Ja, ja.. Jeg vet at Swiftech har en skrue sak til 550 kr som er beregent til 80mm vifter. Jeg vil ikke ha den! Neste spørsmål. Noen som vet (grovt) hvor mange watt man kan trekke fra viftetilkobblingen på hovedkortet. Finner ikke noe hos ABIT (NF7-S 2.0) (Klarer den en 80mm Papst vifte. Ønsker å ha turtallsavlesningen i BIOS. Skal for øvrig bruke dette på en AMD XP 3000+ :-? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Tror at det vil gå fint med den vekten. Bare vær litt forsiktig hvis du skal transportere den. Vet ikke hvor mye et hk kl klarer, men er veldig sikker på at en papst går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå