klev Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei Nå har jeg en liten nøtt, som ikke jeg finner ut av,men kanskje noen her. Jeg har overtatt huset etter bestefaren min, å pusser opp, og da har jeg ikke tlf linje inn på huset før til vårs/sommer. SÅ saken er: Jeg tar i mot trådløst signal fra "hjemme" hos foreldrene mine. Har trådløst nettverkskort i stasjonær pc hos meg (med ekstern antenne) Har brokoblet nettverkskortene å har kabel ut i fra stasjonær til en Vu+ paraboldekoder (dreambox) Etter mye klabb å babb fikk jeg nett på boksen min. Men, tenkte å ta den kabeln fra stasjonær, inn på en trådløs router, for å ha mulighet til nett på andre pc'er, å kabel fra den routern å til Vu+. Men da for jeg ikke nett på Vu+'n. Er det noen som skjønnte opplegget? Spør om dere trenger flere opplysninger Mvh Vegar Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Er det slik å forstå at du trenger en ruter som tar i mot trafikk trådløst fra det andre huset, og deretter videreformidler signalet både kablet og trådløst i ditt hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå