beirch Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei, lurer på om det går ann å koble til en trådløs Xbox kontroll til PC'en med denne her Takk for svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Nei, det er ikke mulig. Du må ha en slik: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-xbox-360-wireless-controller-gaming-receiver-for-pc-white-grey-47380 Har den der selv, funker som bare det! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei. Den du linker til ser ut til og ha muligheten til og koble kontrolleren til med kabel. Da er den ikke trådløs lenger. Men om du bruker den TMB linker til får du brukt den trådløst. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Den han linker til er kun for å lade batteriet (hvis man har kjøpt oppladbart batteri). Den vil kun trekke strøm fra USB-porten, ikke koble til PCen. Lenke til kommentar
beirch Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hei! Nei, det er ikke mulig. Du må ha en slik: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-xbox-360-wireless-controller-gaming-receiver-for-pc-white-grey-47380 Har den der selv, funker som bare det! Hm, er ikke 250kr grensen for kjøp fra utlandet når det gjelder MVA på 75%? Har du bestilt fra siden du linka til? Edit: Eller er det 25% mva kanskje? Endret 11. oktober 2011 av beirch Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) 200kr er grensen, og mva er 25% ja. Den jeg linket til koster rundt 60 kroner og det er gratis frakt, så du har ingenting å bekymre deg for. Og ja, jeg har bestilt fra DealExtreme. Ikke bare den greia der, men titalls andre produkter også. Endret 11. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Nei, det er ikke mulig. Du må ha en slik: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-xbox-360-wireless-controller-gaming-receiver-for-pc-white-grey-47380 Har den der selv, funker som bare det! Samme her. har en slik selv. fungerer utmerket. Det er veldig kjekt å ha til visse typer spill som er best egnet til kontroller. Jeg er selv en stor tlhenger av mus/tastatur - men noen ting er faktisk best på kontroller. Spesiellt på mange retro og emulatorspill (som tross alt var designet til kontrollere) så er det rimelig ideellt. Har du en xbox360 kontroller fra før så kan du ikke gå feil med en slik -Stigma Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hei, har også kjøpt meg en slik som dere linker til på DX, men jeg får den ikke til å funke, har lasta ned nye drivere fra microsoft.com og fått installert driverne. Men når jeg skal connecte kontrolleren, virker det ikke som adapteren finner den... Whats the secret trick? KJører btw Win7 64-bit. Endret 13. oktober 2011 av nibbler90 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Skjer med meg noen ganger, da hjelper det å bytte til en annen USB-port. Se om det hjelper. Pass også på å installere riktige drivere. Legger ved driverne til Win 7 x64 dersom noen trenger, da de ser ut til å være vanskelige å oppdrive. x360_receiver_win7_x86_x64.rar Endret 13. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, har også kjøpt meg en slik som dere linker til på DX, men jeg får den ikke til å funke, har lasta ned nye drivere fra microsoft.com og fått installert driverne. Men når jeg skal connecte kontrolleren, virker det ikke som adapteren finner den... Whats the secret trick? KJører btw Win7 64-bit. Lastet du ned driveren som står i review`sen? Napp ut batteriet i kontrollen og sett de i, skru den på, trykk på den lille knappen foran så den søker etter xbox`en og trykk på dingsen du kjøpte. Etter de har parret seg skal du kunne trykke på xbox knappen og det vil komme opp hvor mye batteri du har igjen. Kjapt forklart. Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, har også kjøpt meg en slik som dere linker til på DX, men jeg får den ikke til å funke, har lasta ned nye drivere fra microsoft.com og fått installert driverne. Men når jeg skal connecte kontrolleren, virker det ikke som adapteren finner den... Whats the secret trick? KJører btw Win7 64-bit. Lastet du ned driveren som står i review`sen? Napp ut batteriet i kontrollen og sett de i, skru den på, trykk på den lille knappen foran så den søker etter xbox`en og trykk på dingsen du kjøpte. Etter de har parret seg skal du kunne trykke på xbox knappen og det vil komme opp hvor mye batteri du har igjen. Kjapt forklart. I enhetsbehandling registrerer pc'n den som "Unknown device", både før og etter jeg installerte driverne.. LAstet somsakt ned driverne som jeg fant på microsoft.com, versjon 1.2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hei, har også kjøpt meg en slik som dere linker til på DX, men jeg får den ikke til å funke, har lasta ned nye drivere fra microsoft.com og fått installert driverne. Men når jeg skal connecte kontrolleren, virker det ikke som adapteren finner den... Whats the secret trick? KJører btw Win7 64-bit. Lastet du ned driveren som står i review`sen? Napp ut batteriet i kontrollen og sett de i, skru den på, trykk på den lille knappen foran så den søker etter xbox`en og trykk på dingsen du kjøpte. Etter de har parret seg skal du kunne trykke på xbox knappen og det vil komme opp hvor mye batteri du har igjen. Kjapt forklart. I enhetsbehandling registrerer pc'n den som "Unknown device", både før og etter jeg installerte driverne.. LAstet somsakt ned driverne som jeg fant på microsoft.com, versjon 1.2 Last ned de jeg linket til og legg inn manuelt. Høyreklikk på Unknown Device i Enhetsbehandling og velg manuell installasjon. Åpne mappen jeg la ut og velg win7 og trykk neste. Endret 13. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hei, har også kjøpt meg en slik som dere linker til på DX, men jeg får den ikke til å funke, har lasta ned nye drivere fra microsoft.com og fått installert driverne. Men når jeg skal connecte kontrolleren, virker det ikke som adapteren finner den... Whats the secret trick? KJører btw Win7 64-bit. Lastet du ned driveren som står i review`sen? Napp ut batteriet i kontrollen og sett de i, skru den på, trykk på den lille knappen foran så den søker etter xbox`en og trykk på dingsen du kjøpte. Etter de har parret seg skal du kunne trykke på xbox knappen og det vil komme opp hvor mye batteri du har igjen. Kjapt forklart. I enhetsbehandling registrerer pc'n den som "Unknown device", både før og etter jeg installerte driverne.. LAstet somsakt ned driverne som jeg fant på microsoft.com, versjon 1.2 Last ned de jeg linket til og legg inn manuelt. Høyreklikk på Unknown Device i Enhetsbehandling og velg manuell installasjon. Åpne mappen jeg la ut og velg win7 og trykk neste. Aaah, did not see your post! Skal prøves, oppdaterer denne posten om 2min. Hurrayy, it works! Thanks alot! Endret 13. oktober 2011 av nibbler90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå