-Jonas- Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Prøver å fjerne mitt grafikkort, har kjøpt nytt kabinett, hovedkort, cpu og ram. Har pci-exspress slots klammer? I så fall klarer jeg ikke å nå de, er det bare å dra kortet ut...?! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det er noen sånne klips som dette helt i enden der ja. Prøv å komme til med f.eks et skrujern om du ikke får fingeren bakom der. De skal vippes oppover. Endret 11. oktober 2011 av Benny Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er noen sånne klips som dette helt i enden der ja. Prøv å komme til med f.eks et skrujern om du ikke får fingeren bakom der. De skal vippes oppover. Gjelder dette alle hovedkort, mitt er over tre år gammelt. Finner ingen klips... Grafikkortet er i veien, det gamle kabinettet er super lite... Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk det til!! Skal ALDRI skaffe meg et så lite kabinett igjen! Det nye er tre ganger større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå