ED209 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Må bare spørre, noen som gleder seg til Expantion Pack BF1942 Secret Wepon kommer? D gjør iværtfall jeg!! Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det gjør ikke jeg. Har testet demoen, og synes ikke det var noe særlig egentlig. Det er bare enda et forsøk av EA på å loppe oss for penger med noe som burde vært gratis. Nei, jeg vil ikke kjøpe denne og gå i samme fellen som med Road To Rome. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Er d noe likere med de spillene som man må betale hver måned for å få spille? Har enkompis som kjøpte et slik spill, angrer som fy. Kommer ikke på hva d spillet heter, men d er kun multiplayer. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg gleder meg stort. RTR var verdt pengene. (hva er egentlig 299 nå til dags) og secret weapons blir sikkert konge. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Tja... Missions i norge er da bra..? Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har lasta ned demoen, og syns den var helt grei. Regner med at den fulle versjonen blir kulere med nye maps og enda flere våpen. Det mest positive i demo'en må uten tvil være amfibi bilene.. Åpner for mange nye og heftige slag :-) Sant at 299 kroner ikke er allverden nå til dags.. Bestiller du det via www.play.com ,så får du det for rundt 160-170 kroner rett ned i postkassa.. Jeg har allerede bestilt mitt eksemplar :-) Road To Rome syns jeg var bra...Noen av map'ene er genialt bra syns ihvertfall jeg. Bayton, Anzio og Husky er knall baner med 40 + spillere.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 EA kjører på nå, pumper ut alt de kan av nye ting i passe tempo slik at folk kjøper tingene, jeg kommer ikke til å kjøpe SW. eught, hvordan går det med bf klan nå? noe aktivitet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 rtr er noe skit ble skuffet over det, desertcombat og rtcw: et går det i nå Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 DC er nok d jeg spiller mest her og, men 299 er ikke mye (ca. 3 pakker tobakk). D er hva man ser seg råd til, og d har jeg. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 RtR var skuffende ja men jeg trur BFSW kommer til å bli bra vis ikke så er det bare å spille BF får det er jo konge Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg syntes det var helt konge, adder ett friskt nytt gameplay. Kommer nok til å kjøpe det ja Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Bare lurer litt på hvorfor dere mener at slike tilleggspakker burde vært gratis? Hva baserer dere det på? Hvorfor i all verden skal EA betale utviklere lønn i flere måneder for å så å gi fra seg produktet uten å ta noe igjen for det? De hadde ikke trengt å gjøre det, og dere trenger ikke å kjøpe det. De patcher spillet hele tiden - gratis, og de gir til tider ut gratis brett. Så hvorfor i all verden skulle de ikke ta betalt for dette? Bare lurer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Bare lurer litt på hvorfor dere mener at slike tilleggspakker burde vært gratis? Hva baserer dere det på? Hvorfor i all verden skal EA betale utviklere lønn i flere måneder for å så å gi fra seg produktet uten å ta noe igjen for det? De hadde ikke trengt å gjøre det, og dere trenger ikke å kjøpe det. De patcher spillet hele tiden - gratis, og de gir til tider ut gratis brett. Så hvorfor i all verden skulle de ikke ta betalt for dette? Bare lurer Tror de mener det fordi andre har gitt ut mer til spilla sine for den nette sum av egg kroner... Og jeg er enig, EA er kongene på haugen når det gjelder digital melkekumelking... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 tror de mener det fordi andre har gitt ut mer til spilla sine for den nette sum av egg kroner... Og jeg er enig, EA er kongene på haugen når det gjelder digital melkekumelking... Ja, praksis er vel forskjellig fra firma til firma. Men jeg har egentlig ikke noe problem med at de tar betalt for sakene. De gir som sagt ut ting gratis i tillegg og de patcher spillet sitt konstant. Ingen tvinger noen til å kjøpe tilleggspakkene, man klarer seg fint uten. Da er det like greit at de tjener penger på å selge utvidelser. Det er penger som kan finansiere nye og bedre produkter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå