Gå til innhold

BF1942 Secret Wepons?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør ikke jeg. Har testet demoen, og synes ikke det var noe særlig egentlig. Det er bare enda et forsøk av EA på å loppe oss for penger med noe som burde vært gratis. Nei, jeg vil ikke kjøpe denne og gå i samme fellen som med Road To Rome.

Lenke til kommentar

Jeg har lasta ned demoen, og syns den var helt grei. Regner med at den fulle versjonen blir kulere med nye maps og enda flere våpen.

Det mest positive i demo'en må uten tvil være amfibi bilene.. Åpner for mange nye og heftige slag :-)

Sant at 299 kroner ikke er allverden nå til dags.. Bestiller du det via www.play.com ,så får du det for rundt 160-170 kroner rett ned i postkassa.. Jeg har allerede bestilt mitt eksemplar :-)

Road To Rome syns jeg var bra...Noen av map'ene er genialt bra syns ihvertfall jeg. Bayton, Anzio og Husky er knall baner med 40 + spillere..

Lenke til kommentar

Bare lurer litt på hvorfor dere mener at slike tilleggspakker burde vært gratis? Hva baserer dere det på? Hvorfor i all verden skal EA betale utviklere lønn i flere måneder for å så å gi fra seg produktet uten å ta noe igjen for det? De hadde ikke trengt å gjøre det, og dere trenger ikke å kjøpe det. De patcher spillet hele tiden - gratis, og de gir til tider ut gratis brett.

Så hvorfor i all verden skulle de ikke ta betalt for dette? Bare lurer :roll:

Lenke til kommentar
Bare lurer litt på hvorfor dere mener at slike tilleggspakker burde vært gratis? Hva baserer dere det på? Hvorfor i all verden skal EA betale utviklere lønn i flere måneder for å så å gi fra seg produktet uten å ta noe igjen for det? De hadde ikke trengt å gjøre det, og dere trenger ikke å kjøpe det. De patcher spillet hele tiden - gratis, og de gir til tider ut gratis brett.

Så hvorfor i all verden skulle de ikke ta betalt for dette? Bare lurer  :roll:

Tror de mener det fordi andre har gitt ut mer til spilla sine for den nette sum av egg kroner... Og jeg er enig, EA er kongene på haugen når det gjelder digital melkekumelking...

Lenke til kommentar
tror de mener det fordi andre har gitt ut mer til spilla sine for den nette sum av egg kroner... Og jeg er enig, EA er kongene på haugen når det gjelder digital melkekumelking...

Ja, praksis er vel forskjellig fra firma til firma. Men jeg har egentlig ikke noe problem med at de tar betalt for sakene. De gir som sagt ut ting gratis i tillegg og de patcher spillet sitt konstant. Ingen tvinger noen til å kjøpe tilleggspakkene, man klarer seg fint uten. Da er det like greit at de tjener penger på å selge utvidelser. Det er penger som kan finansiere nye og bedre produkter! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...