smort1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 En vei ut! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
joartho Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ikke alltid lett å velge riktig eksponering i sånne type omgivelser nei, men syns dette funker bra. Mulig jeg går mot strømmen, men her hadde jeg kanskje likt det bedre om du sto midt i gangen i stedetfor litt til venstre Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ikke alltid lett å velge riktig eksponering i sånne type omgivelser nei, men syns dette funker bra. Mulig jeg går mot strømmen, men her hadde jeg kanskje likt det bedre om du sto midt i gangen i stedetfor litt til venstre Takker joartho! Enig med du! Tenkte det samme i ettertid mht. plasseringen av fotografen, men kunne dessverre ikke spole tilbake (men skal tilbake et annet år, så da......) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ville nok også valgt midt i gangen for shooten;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Ville nok også valgt midt i gangen for shooten;) Takker for oppmerksomheten Jan Erik! tøft bilde Takker jeanetteroger! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fin ide, men du får et alt for lyst område i åpningen. Dette trekker ned på helheten av et ellers godt bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Fin ide, men du får et alt for lyst område i åpningen. Dette trekker ned på helheten av et ellers godt bilde. Takker Melvin! Enig med du! Skal prøve på nytt ved en annen anledning....å eksponer på en litt annen måte kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg