Gå til innhold

Ønsker tilbakemeldinger om mitt forum !

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget mitt egent forum, pågrunn av at jeg ikke er serlig fan av andre forum sine design. Så nå har jeg laget et forum med det enkleste designet. Jeg har ikke tenkt til å legge ut annonser på mitt forum, pågrunn av at jeg ikke er serlig fan av det heller. Prøvekjør forumet mitt, og gi meg tilbakemeldinger. Jeg tåler kritikk, men la oss holde en hyggelig tone.

Min nettside: http://forum.fritidsmoro.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg kan forbedre ?

Nei, dette ser bra ut, enkelt og greit.

men når jeg vil opprette bruker så kommer dette opp:

Fatal error: Access level to nexusForceBuy::_completeRegistrationSave() must be public (as in class public_core_global_register) in /home/fritidsm/public_html/forum/hooks/nexusForceBuy_f4b006ea6e82c0d449597f9f200d67ad.php on line 65

lykke til med din forum :thumbup:

Lenke til kommentar

Noe jeg kan forbedre ?

Fatal error: Access level to nexusForceBuy::_completeRegistrationSave() must be public (as in class public_core_global_register) in /home/fritidsm/public_html/forum/hooks/nexusForceBuy_f4b006ea6e82c0d449597f9f200d67ad.php on line 65

Virker det nå ? :)

Lenke til kommentar

Gjør ditt IPB forum(siten) slik at alt styres sentralt av server og ikke script påtvunget bruker?

Slik ser siden ut delvis når bruker nekter script å kjøre. Forøvrig penere og 'less is more' enn når script kjører. (foruten ikonene)

post-27338-0-01544600-1318354246_thumb.jpg

Edit: Innlogging gir ikke feilmelding nå, men må vist også der gi tillatelse til at script skal få kjøre, så ikke helt bra for meg en slik løsning

post-27338-0-63501500-1318354572_thumb.jpg

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Gjør ditt IPB forum(siten) slik at alt styres sentralt av server og ikke script påtvunget bruker?

Slik ser siden ut delvis når bruker nekter script å kjøre. Forøvrig penere og 'less is more' enn når script kjører. (foruten ikonene)

post-27338-0-01544600-1318354246_thumb.jpg

Edit: Innlogging gir ikke feilmelding nå, men må vist også der gi tillatelse til at script skal få kjøre, så ikke helt bra for meg en slik løsning

post-27338-0-63501500-1318354572_thumb.jpg

Når jeg går innpå siden min, ser det slik ut:

1318356293.png

Lenke til kommentar

Ehhh, ja?

Jeg har script-blokkering på pga sikkerhet min. Jeg vil gjerne bestemme dette selv og vil altså ha den på, dermed blir siden din slik jeg viste. Skjønner ikke helt poenget i å ha script på bakgrunn og ikoner slik heller da men ....

Poenget er å la ting være opp til bruker, brukervennlig.

Jeg vet ikke hvordan man tar det vekk. Det var slikt når jeg kjøpte den. De fleste har ikke sånn script blokking som du, og da går det helt fint.

Lenke til kommentar

Noe jeg kan forbedre ?

Yepp :dribble: virker fint!

Lenke til kommentar

Noe jeg kan forbedre ?

Yepp :dribble: virker fint!

Den e go ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...