Grodazen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Nylig kjøpte jeg meg ny pc på komplett.no og bestemte meg for å bygge selv. Det gikk forsåvidt fint, helt til jeg skulle innstallere windows 7. For selv om jeg i BIOS har gjort at maskinen skal boote fra optisk leser får jeg bare opp meldingen: "reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key". Og maskinen oppfatter begge harddiskene mine, men jeg får ikke opp installasjonsveiviser for windows (ultimate). Specs: Asus P8P67 EVO Intel i7 2600k Kingston DDR3 HyperX 16gb 1600MHz Seagate Barracuda® 7200.12 1TB ZOTAC GeForce GTS 450 1GB Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har du puttet installasjonsdisken inn? Er SATA og eller power skikkelig inni kontakten? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har vært borti tilsvarende problem med at noen dvd spillere ikke klarer å lese Windows innstallsjonsmedia. Noen ganger har jeg klart å fikse det med en firmware oppgradering av dvd spilleren, mens andre ikke har latt seg løse på annet vis enn å sette inn en annen spiller. Lenke til kommentar
Grodazen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ja, jeg har sjekket at sata kablene sitter, og at alt er som det skal... Fant ut at problemet var at Ultimate filen jeg hadde lastet ned og brent ut ikke fungerte:O Men heldigvis gikk det når jeg prøvde en annen versjon Endret 11. oktober 2011 av Grodazen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå