Thore Raaen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Her kommer jeg. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ypperlig gjennomført hele veien;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Fint uttrykk med de spredte vingene! Liker dette! Ørlite kutt oppe og til ve kanskje...? 4'er herfra! Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Godt teknisk actionbilde av blåmeisen. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Sukk... øver og på dette er jo jammen ikke lett synes dette er veldi flott skarpheten og med begge vinger ute ..Liker dette Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Sukk... øver og på dette er jo jammen ikke lett synes dette er veldi flott skarpheten og med begge vinger ute ..Liker dette Hei Tove Iren. Takker for kommentar.Stå på !!! Plutselig en dag sitter det som ett skudd. Mange porsjoner med tålmodighet må til. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Veldig bra Thore. Dette er adskillig vanskligere enn det ser ut til i første øyekast, og du har kommet meget bra ut av det. Har prøvd mange ganger, så jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 helt perfekt :=) kunne godt tenkt meg et ennå tettere snitt, men det er pirk..4 er fra meg ... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei og god eftermiddag Dette synes jeg ble meget bra. Liker komposisjonen din her og den duse, fine rolige bakgrunnen er med på å fremheve skarpheten der den skal være. Liker det jeg ser - veldig bra jobba dette her. En god femmer fra meg. RAK-foto Endret 12. oktober 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg