Cthulhu Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Men det får trolig mer med dimensjoner å gjøre enn resultater. Landskampen i kveld blir historisk Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 ahh, mangler bare HD dekoderen fra Canal Digital Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Eneste jeg har er grilldressen, og den har jeg heller ikke Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 960 x 1080i? -_- Split-screen interlaced ftl. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Enten er det HD-mottakeren min som ikke er kraftig nok eller så er modusen særs uegnet til å vise sport. Makain til hakkete bilde med etterslep skal man lete lenge etter. *over til ordinær TV2 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Fikk meg en støkk når jeg så artikkelen - heldigvis var det sendingen det handlet om... Lenke til kommentar
Maxima2007 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 LarsP.Da må det nok være noe med utstyret ditt ja. Det fungerer utmerket her med Vantage HD8000S og Panasonic VT30. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ahh -.- Prøvde å se den på TV2 sumo, men Livesenteret vil ikke åpne seg på tven Sinnsykt skuffans... Leste ikke hele artikkelen, fant kanalen nå Da funker 3Den. Endret 11. oktober 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
airguard Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Detta var morro, funket kjempegreit her. Vi får håpe 3Dtv kommer litt om litt nå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Synd at det kreves så mye hi-tech. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det gjor vondt i øynene etterhvert, håper det blir bedre. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 "For endelig vil du kunne nyte synet av et drøyt snes svette fotballspillere i herlige tre dimensjoner. " Jasså, er det holografisk tv-sending? Fint om man, på en så teknofisert side som hw.no, klarer å holde styr på terminologien.... Lenke til kommentar
the_Chemist Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 "... Jasså, er det holografisk tv-sending? Fint om man, på en så teknofisert side som hw.no, klarer å holde styr på terminologien...." Og det gjer dei og, men den 3. dimensjonen er diskret. 3D betyr ikkje nødvendigvis 3 kontinuerlige dimensjoner i eit kartesisk koordinatsystem. For 3D-tv har du 2 stk 2D-bilete; den 3. dimensjonen er då mellom dei to bileta, den er diskret med berre to verdiar, men like fullt er det ein dimensjon. Sidan dei to bileta også endrar seg med tida, er tid óg ein dimensjon (4D), men av konvensjon blir ikkje den rekna med. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 LarsP.Da må det nok være noe med utstyret ditt ja. Tror ikke jeg vill vite hva du mener med "utstyret ditt" jeg... :tease: Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 LarsP.Da må det nok være noe med utstyret ditt ja. Tror ikke jeg vill vite hva du mener med "utstyret ditt" jeg... :tease: AHAHAH NeBlix du er drøy mann!!! OT: har tv2 sumo, mangler resten, jeje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå