Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed: Revelations (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker utrolig lovende etter hva jeg har lest. Jeg syntes også du, Arodem/Audun, skrev det på en slik måte at det ble interressant selv for meg som (av en eller annen grunn) ikke har gjennomført AC: Brotherhood enda. Bra skrevet om noe som virker som et bra spill!

Endret av Fusion2k
Lenke til kommentar
gjennom det mystiske Evas Eple

Det heter vel Edens Eple? (Apple of Eden)

der vi samlet inn rustningdeler

Hvis det er AC2 det blir siktet til her så samlet vi vel inn "nøkler" for å få tak i rustningen?

Det har du selvfølgelig helt rett i. Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar

Liker ikke helt alle de bombene. Blir for mye fokus på 2000 våpen og 6000 rustninger. Jeg vil fekte, og periode. Det er det som er AC. Men så lenge det er valgfritt overlever jeg. Historien er viktigst. Om de nye elementene som beskrives her blir som dette blir det konge.

Lenke til kommentar

Er litt usikker her..

Men, det at det blir sagt at dette er Ezios siste eventyr og en avslutning.. Men, det kommer også en AC3 til neste år!?

Slik at dette spillet her er IKKE siste spillet i SERIEN? Bare for Ezios del!? Eller har jeg bommet på noe nå?

Takk!

Lenke til kommentar

Er dette ver då spille for folk som ikke har spillt noe i serien før montro? Etter litt middelmådig kritikk på den første, så har det aldri blitt til at jeg har prøvd noen av AC-spillene.

AtW

AC:R er jo forsåvidt en finale av en trilogi i en trilogi. ACI, som handler om Altaïr, AC2 handler om Ezio, AC2:B og AC2:R fortsetter og avslutter historien om Ezio, og det neste spillet vil avslutte historien til Desmond (som har vært en rød tråd gjennom hvert av spillene og generelt sett er hovedpersonen i serien så langt).

Ubisoft selv sier at man uten videre problemer kan hoppe rett på AC:R og forstå det aller meste (lurer på om de legger ved et slags sammendrag av hva som har skjedd i tidligere spill), men personlig ville jeg hvertfall plukka opp AC2 og AC Brotherhood før jeg evt begynet på AC Revelations. 2 og Brotherhood er fantastiske spill.

Lenke til kommentar

Er dette ver då spille for folk som ikke har spillt noe i serien før montro? Etter litt middelmådig kritikk på den første, så har det aldri blitt til at jeg har prøvd noen av AC-spillene.

AtW

Kan LOVE deg at det er verdt å prøve.

Første gang jeg oppdaga AC var ikke så alt for lenge før AC 2 skulle komme ut. Jeg tenkte at jeg skulle spille det første spillet før det kom ut, og da jeg hadde spillt det satt jeg å venta som en unge til AC2 kom ut. Kjempeflott spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...