Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Velkommen, Denne gangen søker jeg informasjon rundt kjøretøykamera. Hvor finner jeg det beste kjøretøykameraet? Det må være av høy kvalitet, og burde dekke foran og bak med automatisk start og lagring av video. Jeg bevilger 10,000kr for dette. Kameraet må være mulig å koble til min Mercedes Benz E200 fra 1998. PS: For de som ikke vet hva dette er så er det et kamera som sitter fastmontert på dashbordet og som filmer alt mens du kjører eller står parkert. Det er i praksis det samme som politiet bruker. Jeg har sett litt på Google, og fant noe slikt som Dette. Men problemet er at det er en billig løsning av laber kvalitet og som sikkert ikke fungerer skikkelig. Grunnen til at jeg vil ha dette er for å kunne monitorere situasjonen rundt bilen, slik at jeg får maksimal kontroll. Det kan være lurt å ha dersom noen kommer borti bilen på en parkeringsplass, eller som bevis ved en ulykke eller ved biltyveri. Søker Intelligente svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Automatisk bump! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har du sett på GoPro HD eller Contour HD? Vet ikke helt om det er kameraer som tilfredsstiller dine behov, men verdt å ta en titt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå