Pentumsmart Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hei! Har hatt dette problemet i minst et år nå, men sist gang jeg virkelig brydde meg om det, endte det med at jeg dreit i å slette unødvendige ting jeg har på PCen. Nå skriker HDDen etter mer plass, så jeg bestemte meg for å gå inn på diverse mapper jeg har og markere de med filer jeg ikke trenger i, for å så klikke delete. Det lar ikke PCen meg få lov til å gjøre, og den ender opp i Blue Screen etter jeg har trykket "Ja" for å slette. Filene blir heller ikke slettet, og er der fortsatt etter oppstart. Hovedmeldingen jeg får er "BAD_POOL_HEADER". Jeg husker jeg googlet mye på dette i fjor. Prøvde litt av hvert, men ingenting som så ut til å funke. Er heller ikke dataekspert, så får håpe det ikke er så vanskelig. Er ganske kjekt å kunne slette flere enn en fil om gangen, når det kryr av masse shit her. Setter pris på svar! Edit: Var ikke mye effektivt å spørre her, nei... :/ Endret 21. oktober 2011 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå