Cthulhu Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ta moroa fra mobilen til datamaskinen. Nå kan Windows kjøre Android-apps Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 og så fort jeg så at jeg må knytte facebook kontoen min opp mot tjenesteleverandøren så mistet jeg interessen.. Jeg vil ikke knytte opp facebook kontoem min mot all verdens drit! on topic: kjekt med dette programmet, men er det nyttig foruten moro? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 er det nyttig foruten moro? Skulle til å nevne utviklerformål, men så kom jeg på at der er man jo dekket allerede. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det brukes såpass mye utviklertid på diverse app-utvikling nå at det garantert er mye intressant som kan brukes også på en PC. Virkelig intressant blir det når noen klarer å lage en generell plugin for nettlesere og sørger for at den kan kommunisere med f-eks jquery. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Syntes den virker spennende jeg. Mest av alt fordi jeg har hatt iPhone siden 2007, og i det siste har vurdert å bytte til Android ved neste kjøp. Nå kan jeg utforske en del apps fra Market før jeg bestemmer meg. :-) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Frem til nå har det ikke vært mulig å kjøre disse applikasjonene på noe annet enn Android-plattformen... Man har veldig lenge kunnet emulere android på PC, gjennom Android SDK for utviklere. Det lagger riktignok litt på spill o.l. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe en Android telefon? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor Facebook kobles inn, men håper det mellomleddet kan kuttes før det lanseres offisielt. Det er visstnok en teoretisk mulighet for at man får mulighet til å kjøre Android apps på iOS også. Håper denne utviklingen baller på seg så man får bedre kompatibilitet på kryss av OS. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Montro om dette kommer som VMware-støtte slik at en kan installere Android rett på virtuell hardware? Endret 11. oktober 2011 av G Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Som tidligere poster skrev, så fort jeg så at Facebook tilknytning ble nevnt mistet jeg interessen. Ellers kunne jeg godt tenkt meg dette. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Med tanke på hvor mye GOOGLE sliter med å få emulert Android 3.x og oppover flytende på Windows, så har jeg mine tvil om at dette blir noen umiddelbar suksess. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 det står at det utvikles en versjon for Mac også: Hava sier Apple til det ? for å være lit mere rettferdig så kunne de også utvikle en versjon som funger med Apple aps. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) fra en mobiltelefon med Andriod Skriveleif her On-topic: Interessant! Må prøve på en kamerats windows tablet Noobquestion. Hvor starter man dette? Finner det ikke i miniprogrammer O.o Endret 11. oktober 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Terje12 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Og så virker ikke Facebook gjennom denne appen Lenke til kommentar
Agaen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 @Terje12 Da bruker du bare nettlesren din Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ser ikke helt hva som er så nytt med dette. Muligens lettere en å instalere enn android-sdk fra google, men noen direkte nyhet er det ikke. Vist det stemmer at man også må bruke facebook for å bruke dette blir det dirkete latterlig! Lenke til kommentar
Terje12 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Etter å ha installert og avinstallert dette programmet, så funket ikke Chrome eller smart logon lenger + at maskinen oppførte seg litt rart. Måtte gjenopprette datamaskinen til et tidligere tidspunkt for å få ting til å virke igjen. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Android apps blir mer og mer gøy, både for utviklere og brukere. Jeg er utrolig fornøyd med at google har etablert så et bunnsolid alternativ til iOS! Den utviklingen android har hatt i det siste med ting som dette er kjempeflott! Lenge leve google! Android apps på windows 8 tablett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå