AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 hei, under samleie med partner har jeg fått et par "rifter" på forhuden (ca. 0,5 cm under penishodet når forhud er trukket tilbake). De har kommet som følge av at vi har "kjørt på" før hun var våt nok (flere ganger på rad). De er kjempesmå, to stk som er omtrent 1mm lange og tynne som et såkalt "paper-cut". De svir veldig under samleie, og de har IKKE GRODD i løpet av halvannen måned (!). Har ikke hatt sex i denne perioden som følge av at det ikke har grodd. Noen som har hatt liknende problemer og har en løsning eller har hørt om løsning? Ser ut som det muligens må et lite legebesøk til dersom ingen her kan hjelpe :< Postet av anonym: 70902b2f5fb5908350a87b26a373af30 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det finnes flere salver som er beregnet på smårifter og sprekker i anus og jeg vil tro at de også kan benyttes foran. Dette vet i alle fall betjeningen på apoteket, salvene selges reseptfrie. Jeg fikk dem anbefalt da jeg for noen år siden ble lettere angrepet av hemoroider. For mitt vedkommende ble småriftene hurtig leget, var snakk om 4-5 dsager bare. Generelt kan man vel si at sår som ikke umiddelbart gror, skal man gå til legen med, kan jo være en eller annen bakterie til stede som gjør at det ikke vil gro. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Slutt å ronke så mye, så får utstyret ditt tilhele seg. Ellers får du bare kjøpe glidemiddel så du slipper å skade deg så fælt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg