connect Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei, Jeg har nå gått til innkjøp av Nokia6610, og et infrarød adapter (Tekram ir.mate 410W USB) det jeg nå lurer på er om det er mulig å koble opp mot nettet over gprs (eller noe slikt?), slik at jeg får sjekket mailen min når jeg flytter hjemfra igjen... Det hadde også vært fint med et program til å overføre ringetoner,programmer osv til mobilen og, så jeg slipper å restarte til win2000 (mange nok grunner til å ikke gjøre d ja, men ikke la det ble temaet i tråden) hver gang jeg skal overføre noe... Lenke til kommentar
connect Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Er det ikke mulig? Er uikke lenge til jeg må forlate internett tilkoblinga mi nå, så jeg bør få ordna det mens det enda er mulig Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Uhm.. Foreslår at du melder deg på en nyhetsgruppe som er relatert til det du spør om. Antar du har søkt ganske kraftig på Google allerede.. Vet ikke hvor mange som har noe erfaring med dette. Pappa har en laptop med infarød, men han har aldri koblet til inet med den via IR. Men han bruker også win2k (:-?). Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, det er mulig å koble seg til vanlig Internett via GRPS. For å overføre ringetoner (til en viss grad (Midifiler til SP-MIDI)), bilder og slikt snacks, så bruker du Nokia PC Suite. Og det virker på Win2000 (XP og 2000 har egentlig veldig liten forskjell på) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, det er mulig å koble seg til vanlig Internett via GRPS. For å overføre ringetoner (til en viss grad (Midifiler til SP-MIDI)), bilder og slikt snacks, så bruker du Nokia PC Suite. Og det virker på Win2000 (XP og 2000 har egentlig veldig liten forskjell på) Er snakk om Linux liksom... Må nesten le litt Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sånn går det når man ser på "siste 24 timer" hele tida Men dere Linux-folk ordner det sikkert. WINE og hva det ikke heter... Lykke til. Virker til Windows, så er det jo klart at det virker til Linux også. Er bare å emulere litt. Muligheten er til stede. Var det jeg ville si, egentlig Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sånn går det når man ser på "siste 24 timer" hele tida Men dere Linux-folk ordner det sikkert. WINE og hva det ikke heter... Lykke til. Virker til Windows, så er det jo klart at det virker til Linux også. Er bare å emulere litt. Muligheten er til stede. Var det jeg ville si, egentlig Japp Men alt som funker til Windows funker ikke til Linux Men uansett er dette noe noen smarte hoder fikser -- Men bare det at de "smarte hodene" må ha behov for det først, evt. eie en slik nokia... Kanskje du burde skrive et program selv connect? Lenke til kommentar
connect Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Hmm... tror ikke jeg har kompetansen til å lage det jeg trenger,,, har bare så vidt passert "Hello world"-nivået nå... Men... får prøve å grave litt dypere rundt på nettet, men gi meg gjerne tips om noen vet noe lurt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå