skulegutan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei, har fullført videregående 3 årig idrettsfag. Vil nå ta et annet utdanningsløp (elektro) hvilke muligheter har jeg? Setter pris på hjelpende innlegg Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan jeg spørre hvorfor? Hvis det er elektriker du sikter til så trenger du ikke å ha gått elektro linje. Dog så kanskje det blir noe vanskeligere å skaffe seg lærling plass. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan jeg spørre hvorfor? Hvis det er elektriker du sikter til så trenger du ikke å ha gått elektro linje. Dog så kanskje det blir noe vanskeligere å skaffe seg lærling plass. Et av kravene for å kunne signere lærlingkontrakt er at man har bestått VG2.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei, har fullført videregående 3 årig idrettsfag. Vil nå ta et annet utdanningsløp (elektro) hvilke muligheter har jeg? Setter pris på hjelpende innlegg Hvorfor ikke ta forkurs og satse på elektroingeniør? 1 Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Fordi jeg har karakter 2 i P matte.. 1 Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, du har vel like muligheter som alle andre, vil jeg tro. Søk på det du har lyst til. Jeg vil anbefale deg å kontakte en rådgiver for litt mer informasjon, i og med at du kun har et x antall år med skolerett. 1 Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Om alt skulle gå til dundass vurderer jeg å jobbe i butikk.. Noen som vet hva en typisk årslønn er der? Har som sagt generell studiekompetanse, burde vel bety noe... Kan jeg forvente å tjene ca 250,000kr året etter noen år? På fks. kiwi, rema 1000, coop. Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vil nå ta et annet utdanningsløp (elektro) Ta først kontakt med et elektrikerfirma og spør om du kan få lov til å være med dem i noen dager for å se om det er noe for deg. 1 Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Om alt skulle gå til dundass vurderer jeg å jobbe i butikk.. Noen som vet hva en typisk årslønn er der? Har som sagt generell studiekompetanse, burde vel bety noe... Kan jeg forvente å tjene ca 250,000kr året etter noen år? På fks. kiwi, rema 1000, coop. Gi deg, da. Finn heller et emne du vil studere videre. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om alt skulle gå til dundass vurderer jeg å jobbe i butikk.. Noen som vet hva en typisk årslønn er der? Har som sagt generell studiekompetanse, burde vel bety noe... Kan jeg forvente å tjene ca 250,000kr året etter noen år? På fks. kiwi, rema 1000, coop. Om du er heldig (eller har generell studiekompetanse) havner du på lønnstrinn 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå