propellen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan skru ned CPU speeden på min laptop i windows xp? :oops: Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvis du har speedstep kan du muligens finne noe verktøy som kan sette ned klokkefrekvensen. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hvorfor skal du sette ned speed"en (mhz)på cpu ? er den feil..! har du overklokket... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Velg strøm alternativer under Kontrollpanelet. "Alltid på" holder CPU hastighet på maks uansettt belastning. "Bærbar" veksler mellom feks. maks fart og halv fart. "Maks batteri" kjører prosessoren på halv fart eller mindre. Husker ikke hva de andre alternativene gjør. Dette vil bare fungere hvis du har en mobil prosessor. For å se om de forskjellige alternativene fungerer velg "System" under kontrollpanelet. Det finnes et bra program som heter Speedswitch som du kan prøve. www.diefer.de/speedswitchxp/index.html Lenke til kommentar
propellen Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 flott! takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå