SmighterBoB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei, jeg har fått meg et Radeon grafikkort uten HDMI utgang, hovedkortet jeg bruker har HDMI utgang. Jeg har ikke testet maskinen enda, men er det mulig å bruke HDMI utgangen på hovedkortet, og at jeg samtidig bruker det Radeon kortet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du har da to skjermkort, ett innebygget i HK og et dedikert. Hvis du kan bruke begge samtidig så er det mulighet, men ofte er det slik at det innebygde skjermkortet må frakobles når du bruker et dedikert kort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Men Radeon kortet har kanskje en DVI utgang? Hva med å bruke en DVI<>HDMI kabel? Endret 12. oktober 2011 av covah Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eller ett av DVI->HDMI adapterne som pleier og følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå