sdf123 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har en Galaxy Tab som jeg vurderer å skaffe meg et simkort til. Men hva velger man, jeg bruker den jo bare til data og ikke sms/tele. Finnes det noen som bare tilbyr feks datapakker? Og gjerne til en billig penge. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har en Galaxy Tab som jeg vurderer å skaffe meg et simkort til. Men hva velger man, jeg bruker den jo bare til data og ikke sms/tele. Finnes det noen som bare tilbyr feks datapakker? Og gjerne til en billig penge. kan jo få deg One Call faktura,så får du fri data fram til 1 april neste år,så kan du jo vurdere at skifte til noe annet etter 1 april 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk. Gratis abb frem til April er jo vilt Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Anbefaler Chess iTouch (https://www.chess.no/abonnement/andre/chessitouch/chess-itouch/), bare 89 kr mnd + forbruk av sms og ringeminutter. Og med 1000 MB (!) data inkludert i prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå