henkli2 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har lenge spilt gitar (siden jeg var liten) , er nå 18 år, og har lenge ønsket å spille saxofon! men kan ikke noter. vil det bli vanskelig for meg å lære å spille? noen som har innspill og evt råd ? takker for seriøse svar. Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nei, det tror jeg ikke. Jeg er i samme alder, har spilt gitar siden jeg var 13, og begynte nylig med trompet. Jeg går til lærer, og det går kjempefint! Noter er ikke så veldig vanskelig, og føles for meg veldig lett og naturlig ut på trompet, på tross av at jeg synes noter og gitar er noe forbanna herk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis du er musikalsk anlagt allerede så skal ikke det være noe problem. Du har jo også en fordel siden du har spilt gitar, og vet hvordan notene skal høres ut. Lenke til kommentar
2DG Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 La denne karen hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå