Niklasp Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Endelig får nettbrettet sin egen applikasjon Nå er Facebook på iPad Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor legger de ikke bare inn en vanlig PC nettleser ? mye bedre det å få hele facebook enn alle disse dritt apps'a.... tragisk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, på ipad er jeg litt usikekr, på en liten mobilskjerm kan det kanskje være greit med en litt mer clean look, men hvor mye poeng har dette sett i forhold til en mobilvariant av nettsiden? AtW Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 De burde bruke ressursene til å lage gode nettsider som funker som fjell istedenfor de isberga de lager nå om dagen. Har utviklerne i det hele tatt hørt om andre nettlesere enn IE og Chrome? Det værste var når jeg så en test av en Nokia telefon, som fikk trekk i karakteren pga ingen facebook app. Kom igjen! Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Går man inn på touch.facebook.com så ser man lett at både iOS og Android-appen nå bruker en web-versjon i et skall (til og med sidepanelet i iPad-appen er der). News-feeden er prikk lik, osv. Skallet gir bedre respons, men innholdet som vises er stort sett hentet rett fra nett i HTML. Jeg synes dette er bra, da det gjør det mye lettere for FB å gi alle tilgang til nye funksjoner samtidig. Dette er bare et skritt på veien til en ren web-app. Endret 11. oktober 2011 av oj88 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det derfor Android-appen suger balle nå? Fordi de har brukt alle ressurser på å blidgjøre iPholk? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Androidversjonen har vel alltid sugd balle i forhold. Ser noen kaller det tragisk at de slipper app til iPad. Det fungerer fint i nettleseren, men fungerer enda finere inne i appen synes nå jeg. Valgmuligheter er vel ikke så bra likevel da. Endret 11. oktober 2011 av laserlars Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Rart Apple ikke re-lanserer "Ipad med Facebook" som noe nytt og revolusjonerende :!: Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) <ironi> Wow, dette er virkelig verdt topp-overskriften og et bilde som tar 1/3 av høyden på tek-forsiden! Hva er det neste? Twitter app til Windows 8?! </ironi> Endret 11. oktober 2011 av Überadri 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg