Syn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ser at en del folk snakker om denne boken, men skjønner ikke helt hva det er. Jeg skal inn i januar og har enda ikke mottat noe som kan ligne på dette. Kan noen forklare meg hva den er og dersom jeg skal få den, når det pleier å komme? Takker! Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er ei håndbok som du får utlevert på rekruttskolen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg fikk den i posten før jeg skulle inn. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 rart man blir forvirra her? Noen får den i posten og noen på rekruttskolen ja. Litt merkelig at det ikke er likt Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 De fleste får den i posten 1-2 måneder før de skal inn. Så du får den sikkert før du skal inn. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg fikk den på rekrutten, også fikk jeg den utlevert 3 ganger til etter rekrutten, så det skal ikke mangle på soldathandbøker Det er en bok som forklarer en god del om både felt, regler, stridsteknik, forkortelser og diverse annet snacks som er gøy å vite Veldig hendig bok, men fikk aldri bruk for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå