Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop_release_history Litt historie er vel ikke å forakte? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Etterfølgere til CS5(.5) og LR3 forventes neste vår. Det er rykter om at de skal riste litt opp i produktnavn og funksjoner - navnet "Photoshop" hadde egentlig som sådan passet på funksjonaliteten man finner i Lightroom. Har store planer om at jeg skal kjø... jeg mener - om at kona, som er ansatt i læringsvirksomhet, og derfor kan kjøpe til studentpriser, skal kjøpe begge deler når de kommer.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er rykter om at de skal riste litt opp i produktnavn og funksjoner - navnet "Photoshop" hadde egentlig som sådan passet på funksjonaliteten man finner i Lightroom. Det heiter jo (offisielt) Photoshop Lightroom allereie, sjølv om ingen bruker det fulle namnet ... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Etterfølgere til CS5(.5) og LR3 forventes neste vår. Det er rykter om at de skal riste litt opp i produktnavn og funksjoner - navnet "Photoshop" hadde egentlig som sådan passet på funksjonaliteten man finner i Lightroom. Har store planer om at jeg skal kjø... jeg mener - om at kona, som er ansatt i læringsvirksomhet, og derfor kan kjøpe til studentpriser, skal kjøpe begge deler når de kommer.. Ser ang rykter att også sc6 er på vei?? Men finner ikke noe som kan bekrefte dette..er vel derfor det er rykter også kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå