Gå til innhold

Hvordan provosere muslimer?

Sam Crow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke poenget ditt, prøver du provosere til bråk?

Du virker som en stereotypisk amerikaner spør du meg, skriker etter oppmerksomhet som et lite barn og som ser på all oppmerksomhet som god oppmerksomhet.

Kan du ikke heller lese en bok og prøve gjøre noe konstruktivt?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
For det de provoserer oss?

Poenget er da?

Live free! :thumbs:

Så du befinner deg i en tilstand av personlig frihet når du lar deg provosere av andre og mener at hele grupper fortjener å bli trakaserte?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er det rart det blir krig...

:nei:

Helt rett! Selvsagt må vi gji slipp på våre mest grunnleggende demokratiske retter fordi da blir det mindre krig! Det er jo mye værre at mennesker dør enn at de skal få opprettholde ytringsfriheten!

Hvilke grunnleggende retter preker du om?

Lenke til kommentar

Helt rett! Selvsagt må vi gji slipp på våre mest grunnleggende demokratiske retter fordi da blir det mindre krig! Det er jo mye værre at mennesker dør enn at de skal få opprettholde ytringsfriheten!

Det er en forskjell på å ytre sine meninger og på å aktivt provosere noen mest mulig.

Om ikke i selve handlingen, så ihvertfall meningen bak...

Tror ikke meningen med ytringsfrihet er at man skal slenge dritt til alt og alle for kun for provokasjonen sin skyld.

Lenke til kommentar

Det er en forskjell på å ytre sine meninger og på å aktivt provosere noen mest mulig.

Om ikke i selve handlingen, så ihvertfall meningen bak...

Tror ikke meningen med ytringsfrihet er at man skal slenge dritt til alt og alle for kun for provokasjonen sin skyld.

Meningen med ytringsfriheten er at man skal få ytre det man mener/vil. Selvsakt skal man også få ytre seg helt uten grunn, ellers er det ikke lenger ytringsfrihet... :roll:

Hvilke grunnleggende retter preker du om?

I denne sammenheng, ytringsfriheten.

Lenke til kommentar

Vi har også lov til å drikke alkohol i dette landet, gitt at vi er over 18. Det betyr ikke at det er en god ide å være dritings hver dag. Alle rettigheter kan brukes på idiotisk vis. Si meg én eneste positiv ting som skjer hvis du går inn for å provosere muslimer.

Lenke til kommentar

Meningen med ytringsfriheten er at man skal få ytre det man mener/vil. Selvsakt skal man også få ytre seg helt uten grunn, ellers er det ikke lenger ytringsfrihet... :roll:

Strengt tatt har vi ikke ytringsfrihet i Norge, ikke full ytringsfrihet ihvertfall.

Men for all del, man kan provosere så mye man vil, men man kan jo regne med at det kommer konsekvenser også. Flere har fått merke det, enten med draps-trusler, trusler om terror-angrep osv.

Han Far: Enkelte kan lære hvordan man burde og ikke burde bruke ytringsfriheten, så noe positivt kan det jo komme ut av slike ting som dette :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor alle skal dømme ts som person. Han har åpenbart lyst til å kødde litt tilbake som hevn, istedet for å ty til vold. Vil også tror at han ikke er villig til å gå så ekstremt til verks som å brenne koranen. Jeg foreslår å rett og slett påpeke hvor svake mennesker de er og ikke minst hvor dyrisk de oppfører seg dersom de mener at diskusjoner ikke fører til noen ting. Spør dem om hva de mener om f. eks kvinner stilling. Ser for meg at dette kan bli en interessant debatt ;)

(Brukernavnet mitt kan virke noe villedende i forhold til det jeg skriver, men bare sånn at det er klart, så er jeg ikke muslim)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...