Populært innlegg Sam Crow Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg går i klasse med en del muslimer. Ofte fører dette til at små ting jeg gjør, for eksempel å spise baconpølse og spørre om de vil ha, fører til at jeg får dødstrusler. Jeg ønsker å teste ut agressiviteten deres. Jeg er nemlig amerikaner og ofte snakker de dritt om 9/11 og amerikanere generelt. Dette setter jeg veldig lite pris på og har derfor tenkt å utgi meg for å være ekstremt konservativ når det gjelder spørsmålet om USA og Israel. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre? Tenker å henge opp et israelsk flagg i klasserommet og legge bacon i Koranen, men hadde satt pris på hjelp til flere ting jeg kan gjøre! 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg koppkaffe Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg foreslår at du ikke synker like lavt som dine klassekamerater. 16 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lag en tegninga av de... En helt uskyldig en, muslimer liker visstnok ikke å bli avbilda eller tegnet. Nei, jeg tenker ikke på mohammed... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Finn deg heller noen mere nyttige sysler! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dette kan jo kun ende bra for deg. For krangling mellom kverrulerande amerikanere og relgiøse muslimer ender jo alltid bra. 7 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 På prinsipielt grunnlag støtter jeg deg i å utfordre muslimer (og andre religiøses) irrasjonelle verdensoppfatninger. Om dette skulle provosere dem er revnende likegyldig. Tyr de til trusler og vold har du bare bevist ditt poeng, som er bra. 5 Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Istedenfor de virkelige navnene kan du begynne å kalle de for Ola. 8 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Mange gode forslag her. Vi har en klassegruppe på facebook og på chatten der begynte jeg å utrykke mine meninger om Israel og jøder. Dette førte til at en av muslimene i klassen min (som er fra Somalia) kom bort til meg og sa at han dette var personlig. Han sa også at han skulle banke meg, men da kom en av vennene mine bort til meg og dyttet han bort. Somalieren tok så tak i skjorten og kastet vennen min opp mot veggen. Vennen min prøvde hele tiden og ta det rolig men somalieren bare fortsatte. Han sa så at han skal banke vennen min etter skolen. Det store flertallet av muslimene i klassen støttet hans handlinger. De påsto òg at å diskutere ting er er feminint, mens å sloss er mer maskulint. "Vi er ikke kvinner som diskuterer, men menn som sloss" var det de ordrett sa. Hvordan skal jeg forklare dem at vold ikke løser ting og at å ha en ordentlig diskusjon om Israel-Palestinakonflikten burde være mulig uten vold? Lenke til kommentar
Populært innlegg jop91 Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Endret 11. oktober 2011 av jop91 13 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.allahuakbar.se/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Poengter alle feilene som står i Koraen. kilde Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har et tillegspm: Hvordan manipulere muslimske jenter? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) tttg Endret 4. juni 2019 av clarke133 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Poengter alle feilene som står i Koraen. kilde Som denne? (2:1) "Alif. Lam. Mim." Many surahs start with three Arabic letters. No one knows why. But I have a theory. The mysterious letters (Alif. Lam. Mim.) are the Quranic equivalent of WTF. Fyren vet ikke hva Alif, Lam, Mim står for engang, også skal han tolke Koranen for meg? Du burde vel heller spørre hvordan provoserer jeg han/hun i klassen min eller no sånt. Fordi han somalern du forteller om representer vel ikke alle muslimer. Og alle muslimer reagerer ikke likt? Pluss han somalern tok tak i skjorta og kasta vennen din mot veggen, er han supermann eller? Ja, hva skjedde etter skolen ble dere banka? Ble testen din godkjent? Er du ferdig eller skal du provosere han somalern mer? 1 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Etter at jeg tok opp temaet i klassechatten vi har, begynte alle muslimene å skrive "jøder skal dø", "Israel skal brenne" osv. Når alle muslimene hater jøder, eller hvertfall sier at de gjør det, er det jo ikke rart at jeg reagerer. Alle muslimer tenker ikke likt, men det er et stort flertall som har tilnærmet samme oppfatning om hvordan de oppfører seg mot folk de er uenige i - de truer deg! Angående hva som skjedde med vennen så kjempet han ikke imot rett og slett fordi han ikke vil provosere frem en voldelig situasjon. Det var heller ikke bare han somalieren som stod der, det var også to andre som sto like bak. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvordan skal jeg forklare dem at vold ikke løser ting og at å ha en ordentlig diskusjon om Israel-Palestinakonflikten burde være mulig uten vold? Enkelt! Det er bare å vise til Israels og USAs pasifistiske tradisjoner og hvordan disse to landene går foran med et godt eksempel på hvordan man kan oppnå fred ved å "vende det annet kinn til". Hvis man kunne oppnå noe ved voldsbruk, tror du ikke da at disse to landene ville hatt slagkraftige militære styrker? 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Etter at jeg tok opp temaet i klassechatten vi har, begynte alle muslimene å skrive "jøder skal dø", "Israel skal brenne" osv. Når alle muslimene hater jøder, eller hvertfall sier at de gjør det, er det jo ikke rart at jeg reagerer. Alle muslimer tenker ikke likt, men det er et stort flertall som har tilnærmet samme oppfatning om hvordan de oppfører seg mot folk de er uenige i - de truer deg! Angående hva som skjedde med vennen så kjempet han ikke imot rett og slett fordi han ikke vil provosere frem en voldelig situasjon. Det var heller ikke bare han somalieren som stod der, det var også to andre som sto like bak. Stort flertall?? Altså 4stk av hvor mange mulismer er det på skolen din..Uansett så er det veldig vanskelig å tro alt du sier/skriver her fordi du kan sitte å finne på historier og du kan bruke dette til å fremme din egne meninger. Endret 11. oktober 2011 av PrettyBoy 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det rart det blir krig... 6 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 poengter alle motsigelser de gjør mot koranen, meget morsomt f.eks så kan ikke en ekte muslim høre på provoserende musikk, hører noen på voldelig rap? poengter det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå