sfenne Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Alle som gikk fra Firefox til Chrome har sikkert, som meg, følt et særdeles svært savn for den fantastiske adressebaren til Firefox. Du kunne søke etter ord du husker fra nettsider, deler av url ++ - kombinert, og få relevante treff opp i dropdown. Googles omnibar er etter min mening crappy crappy. Den suger rett og slett på historiesøk og virker som den er bygd for mer flettig bruk av googles søkemotor. Det er et slit hvis du VET du var inne på en side som inneholdte "kakemons" i title, body eller url - men ingenting vises. De som skjønner hva jeg snakker om, VET hva jeg snakker om! :-) Anyway, løsningen er en extension til google chrome, nylig sluppet. Den overtar dessverre ikke omnibaren fullt ut på grunn av api-restriksjoner, men har en del midlertidige workarounds som funker fjell mens vi venter på fullstendig overhaling. https://chrome.google.com/webstore/detail/hibkhcnpkakjniplpfblaoikiggkopka ENJOii! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå