Joachim_F Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har du spørsmål om det nye Heroes-spillet? Nå kan du få svar. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det jeg foreløpig ikke liker med MMHVI, er town-screenet, som er så lite og ikke tar hele skjermen. I tillegg kan man ikke trykke på bygningene manuelt. Jeg syns det var så atmosfærisk i HoMM3, så jeg håper det kommer tilbake. Ellers er spillet fantastisk. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle med interesse i dette spillet å sjekke ut forumtråden på diskusjon.no! Here it is: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1350639&pid=18404507&st=60entry18404507 Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) håper dei jobbet mye siden betan Endret 11. oktober 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det jeg foreløpig ikke liker med MMHVI, er town-screenet, som er så lite og ikke tar hele skjermen. I tillegg kan man ikke trykke på bygningene manuelt. Jeg syns det var så atmosfærisk i HoMM3, så jeg håper det kommer tilbake. Ellers er spillet fantastisk. De har annonsert at de vil lage mer kompleks town screens i en patch som kommer etter lansering. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det eneste de har lovet er at en "oppdatering" av town screens er en førsteprioritering etter lansering: We all agree on the fact that the townscreens must be revised, and although we won’t be able to change them for release, rest assured that this feature update is on the top of our priority list in our post-launch support plan.Kilde Hva dette faktisk innebærer er det ingen som vet... Endret 11. oktober 2011 av -=PRO=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå