untouch4ble Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Wow, litt av et Britsk show i dag. Wiggo og Froome imponerte, Evans skuffet kanskje litt i mine øyne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hele topp 7 på mangerlaget mitt, nå MÅ jeg bli bedre enn nr. 150 på etapperankingen! Froome viste gode takter under Vueltaen i fjor, men dette hadde jeg virkelig ikke forventet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Må innrømme at jeg blir litt skeptisk når jeg ser Sky-gutta dominere sånn. Mye som tilsier at det er noe fishy på gang, selv om jeg ikke liker å tenke i de banene. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Var inne på tanken selv, men slo den fra meg ganske fort. I fjor var de svært uheldige, og omtrent alt som kunne gå galt gikk galt. I år har de stort sett vært foruten fall og knall, og jeg tenker at dette er hva Sky kan prestere når alt går som smurt. Endret 9. juli 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Stygg sak med Woet Poels som kan miste nyren etter velten. Jeg har sett på han som en framtidig kandidat til topp 5 en gang i framtiden. Nå kan det se ut til at det kan bli lenge til det skjer... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Veldig spent på de kommende etappene. For løpets del og spenningens skyld håper jeg luken til Wiggins tettes, samtidig unner jeg Sky en sammenlagtseier. Forventer at drastiske og overraskende ting skjer når gutta etter hviledagen får litt krefter i bena. Tenker da spesielt på Evans. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Som Paasche og Kaggis var inne på så kan jo denne ledelsen føre til uendelig støting i løpet av alle fjelletappene som er igjen, så personlig tror jeg dette er en fordel kontra så jevnt som det var i fjor. Da turte jo rytterne knapt spa på, siden det var så liten differanse og følgende katastrofalt om man skulle miste noen sekunder. Flere av Wiggins` konkurrenter må jo satse alt og prøve å få flere minutter på ham nå, særlig mtp. den gjenstående tempoen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Ser ikke helt hvordan Evans skal ha noen som helst mulighet til å tukte Froome eller Wiggins. Føler meg rimelig sikker på at britene tar de to første plassene, mens det blir en kamp mellom Nibali og Evans om tredjeplassen. Litt skuffende at de to gjeveste trøyene ser ut til å være avgjørt før første hviledag. Spenningsmomentet (om det i det hele tatt kan kalles det) blir hvem som tar den hvite trøyen. Slik jeg ser det står det mellom Taaramäe og TJVG. Taaramäes akilleshæl er definitivt tempoegenskapene og ustabiliteten, noe en la spesielt merke til på gårsdagens etappe. (Måtte slippe opp siste fjellet, kom i mål drøye minuttet bak TJVG). Regner dog med at TVG kommer til å få kjørt seg såpass i fjellene at det er avgjort før siste tempo. Ellers blir det jo spennende å se om en Radioshack-guttene går på en smell i fjellene som åpner for SKY i lagkonkurransen. Endret 10. juli 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Bittert å ikke få sett tempoen i dag. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Onsdag kommer til å bli spennende, de skal opp 18km på Grand colombier(7,1%). Kommer f.eks Evans og Nibali sammen over der så kan de kjøre fra i utforkjøringen. Dagen etter første hviledag har alltid nesten gjort at noen ikke er helt i slaget, TdF er fortsatt ikke over Endret 9. juli 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjipt å jobbe om sommeren, tipper det blir opptak onsdag. Ser ut som Team Sky har et gått tak om sammenlagtseieren hvor det dessverre nok ender med at det kjøreskole for Wiggens(tror Froome er på et høyere nivå), 3. Tipper og håper går til Nibali, han har syklet godt i år og er en aggressiv/eksplosiv type. Kampen mellom TvG og Taaramae er veldig spennende, synd TgV nok må jobbe for Evans, men f. Eks Popovych har jo vunnet selv om han jobbet for Armstrong. Generelt er det potensiale for en veldig spennende Tour, kudos skal også gies til ruten som skaper spenning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Di Gregorio (Cofidis) pågrepet av fransk politi under mistanke for doping. Endret 10. juli 2012 av LarsP Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har en ting å si: trist. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 En fransk rytter, faktisk.. Ikke ofte Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kjedelig med hviledag Dagen blir ikke den samme! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ang Di Gregorio så syns jeg det er flott. Det viser jo bare at noe blir faktisk gjort! Alternativet er jo at ingen blir tatt og "alle" vet det foregår. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har ikke vært de store overraskelsene enda, men mye kan skje på de siste 20 kilometerne Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hahah, Jens Voigt er så herlig! Spinnvill og angrepsvillig. Ikke uten grunn at han har 85 i fighter på omtrent hver utgave av PCM. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 En mann! Ett lag! Voeckler & Europcar! For en mann! Med ett "litt" stivt kne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå