Stonemeister Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Disse hersens veltene som tar kverken på flere gode ryttere har begynt å bli noe irriterende. Fränk, Hesjedal, Valverde, van den Broeck, Gesink, Voeckler og Mollema kunne alle satt farge på rittet, selv om de ikke nødvendigvis er sterke nok til å vinne. Endret 8. juli 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Og ikke minst Sanchez som også røyk ut i dag. Blir veldig åpent på topp 10 for outsidere i år i alle fall. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Forferdelig stygg sak med Sammy og håper det går bra (i den grad sånt kan gå bra, da), men jeg mistenker at det der var karma som tok hevn for de der glorete øredobbene hans. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Madiot i bilen må være de beste bildene så langt fra årets Tour Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Fantastisk målgang Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Så fortjent for Pinot og FDJ . Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Vis nå reprisen av fallet da, hvem som helst! Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Dersom det er fallet til Sanchez du sikter til tror jeg ikke det fins noen gode klipp. Kameramannen var rett bak, men kameraet gikk rett opp i lufta når det skjedde, hvis jeg husker riktig. Jeg klarte iallefall ikke se hva som skjedde. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har hørt litt snakk om at det kan ha vært en flaske som var årsaken. Det er jo umulig å si, den eneste som vet hva som skjedde er jo Sammy. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pTgdpKxfMdk&feature=player_embedded dette er det beste klippet man har av velten. Ca 35 sekunder inn. Man ser ingenting egentlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hva tror dere om i dag? Har satt pengene mine på Spartacus, Evans, Froome og Wiggins med Velits som en outsider til top 10. Er litt mer usikker på Menchov, han er jo vanligvis sterk på tempo, men han har skuffet stort sålangt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) 1. Cancellara 2. Wiggins 3. Evans 4. Menchov 5. Nibali 6. Froome 7. Larsson Book it. Tror med andre ord at Martin merker skaden sin for mye til å innblande seg, men holder han som en mulig joker. Endret 9. juli 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror jeg ville hatt Froome litt høyere oppe samtidig som jeg ikke tror Nibali vil gjøre det fullt så bra. Menchov derimot, har jeg null forhåpninger til. Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg må si meg imponert av klatringen til Jurgen Van Den Broeck i den siste bratte bakken i går. Tror de aller fleste hadde mere enn nok med å henge seg på. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Virker som han er i god form ja, vi får se på onsdag da det er skikkelig fjell Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tempohjelmene til Europcar, ass... ser totalt spade ut. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hehe ja, rene golfball looken. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Selv om det er taktisk lurt å spare rytterne kjører Sky skikkelig bedritent og kjedelig i dag. Edvald, Porte og Rogers ville alle kunne hevdet seg i topp 10-15 om de hadde sprengt seg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vil tro det er hakket bedre med friske hjelpere til Wiggings i stedetfor 3 ryttere i top 10 på en tempo. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sa jo at det var taktisk lurt. Er underholdningsverdien jeg kritiserer. I tillegg ville de hatt et forsprang i lagkonkurransen ved å sende ut en ekstra tempogamp for å sette en bra tid, i tillegg til Froome og Wiggins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå