DJ_Dark Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Vel. Nå må vi tenke på at Sky ikke har noe opptrekk i år da, så det skulle bare mangle. Endret 6. juli 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Fokuset har vel vært litt mye på å skape et lag rundt Wiggins, kanskje. Skjønt, dersom Wiggins vinner TdF så er det vel ingen (unntatt Cav, da) som bryr som Cavendish tar 1 eller 10 etapper. Hadde jo blitt litt komisk dersom Cav ikke klarer den grønne trøya samtidig som Wiggins imploderer i fjellene. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) yo! trenger litt hjelp til tdf-manager Noen som vet hvordan det gikk med mollema, chavanel, hoogerland, scarponi, sørensen, wiggins, evans, sanchez, taraamae, rolland og jeremy roy? Er disse oppimot 100%? Og peiling på hvor alvorlig det ble med schleck? Endret 6. juli 2012 av Piitb Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 med tanke på "toget" Cav har hatt andre år så kan det godt satses litt på gul trøye. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 yo! trenger litt hjelp til tdf-manager Noen som vet hvordan det gikk med mollema, chavanel, hoogerland, scarponi, sørensen, wiggins, evans, sanchez, taraamae, rolland og jeremy roy? Er disse oppimot 100%? Og peiling på hvor alvorlig det ble med schleck? Flertallet av de som tapte tid i velten gjorde det pga. venting på nytt utstyr, ikke av skader. Wiggins, Evans, Sanchez og Chavanel kom seg unna og tapte ingenting. Hoogerland havna rundt 6 minutter bak, men tror ikke han var skada. Resten kom inn sammen med Edvald si gruppe, altså rundt 2 minutter. Frank måtte som de fleste vente på ny sykkel. Mange fikk diverse skrubbsår, men tror ikke det var noe mer alvorlig. Jeg tenker å vente en etappe eller to for å se om han taper ytterligere før jeg eventuelt får han på laget mitt. For øyeblikket tror jeg han fremdeles er for nær i sammendraget til at favorittene tør å slippe han avgårde, men når han blir mer ufarlig kommer han nok til å gå hardt for en etappeseier eller to da det er det eneste som er igjen til ham nå. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Er ikke så dumt å sette inn på en som ligger litt bak i sammendraget nå. Han vil nok gjøre litt ekstra for å vinne tid. Av kapteiner i fjor var jo ikke Evans, som vant TdF, den som fikk mest poeng. Sanchez var en av to der som dro på med "mye" mer. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 @DJ Håper virkelig noe sånt inntreffer i år også. Jeg bytta nettopp ut halve laget i morgenørska uten å tenke over gårsdagens velt. Satser på at Casar og kanskje Voeckler kan finne på noe morsomt uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Voeckler er nok et dumt valg. Han var skadet helt opp mot Touren og har ikke vært i god form i dag. Vurderte selv å sette inn Schleck etter gårsdagens hendelse. Han var såpass sur at han nok vil ha hevn i dag, men av en eller annen grunn droppa jeg det. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ah, tenkte det måtte være noe som ikke var helt i lodd, siden han ennå ikke har funnet på noen sprell. Ergrer meg over at jeg ikke har fått fulgt med noe særlig siden sist tour. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Var halveis syk den siste bakken i dag da, tydeligvis en bakke for de lette og eksplosive rytterne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Sånn som Sky kjører her skal det mye til for at Wiggins ikke vinner. Han kommer til å rævkjøre alle bortsett fra Evans på tempo og Porte og Froome dropper nesten alle i fjellene. Helt sykt å se hvor godt de kjører. Forøvrig sinnsykt gøy å følge med på VG sin chat, hvor folk regner med at Sagan og Edvald være med i tetkampen i dag. Blir som å tippe Petr Cech som toppscorer i EM. EDIT: Tar av meg hatten for Froome. Var sterk i Vueltaen i fjor også, men han herjet med alle her selv etter å ha tauet på Wiggins i noen kilometer. Herregud... Endret 7. juli 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Sagan og EBH i teten i dag? Har de folkene sett sykkel før? Froomi er direkte pervers å se på, helt sykt. Tauer hele gjengen opp for så å nærmest parkere Evans på slutten. Fortsetter han slik så blir det en topplassering på han, om ikke helt på toppen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Hahaha. Folk ass. Jeg satte inn Mollema i stedet for Froome i dag. Fornøyd med den. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fy faen så sykt kjørt av Sky, og spesielt Froome. Fortjent seier! @Stonemeister: Haha, ja, eller på twitter-feeden som vises under sendinga. De aller fleste har en følelse av Sagan eller Edvald. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 definitivt den mest underholdende etappa så langt. Godt å se at det ble kjørt, slik at det ble spredning i sammenlagten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Håper den bakken her kommer mer igjen. Artig etappe. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Ja definitivt! Veldig spennende å se på at favoritt etter favoritt måtte slippe! Bare synd med Van den Broeck og Valverde, som slapp av feil grunner. Endret 7. juli 2012 av janovi Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Med mindre det skjer velt vil Touren nærmest avgjøres på mandag. Det er ikke mange nok toppfinisher i år til at det blir voldsomme skiller mellom sammenlagtrytterne, og de som kom inn blant topp fem i dag er nok å regne med også på Peyregourdes. Den av Evans, Nibali og Wiggins som gjør det best på tempo på mandag er nok den som vinner hele rittet, i og med at det er to tempoetapper igjen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Wiggins og Evans er nok relativt likestilt, men Nibali mangler nok den siste lille prosenten. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Litt av en etappe, endelig en bakke i årets TdF som skiller klinten fra hveten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå