Stonemeister Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=10065952 Da blir det ingen etappeseire på spurt i "slag obboverbagge". Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Trist, Hushovd har liksom vært en av grunnene til at jeg ble hektet påTdF/sykling. Får satse på han tar OL medalje i stedet da :-) Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Desverre Ikke altfor overraskende med tanke på hva han viste i giroen. Får bare håpe han blir helt frisk til OL. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Synd at det alltid skal være noe som kommer i veien for Hushovd, ja. Han har vel aldri vært helt i toppslag under TdF? Vi har uansett Boss Hog og Kristoff som forhåpentligvis kan hevde seg. Kanskje Nordhaug også får sjansen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Blir bra dette uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 http://www.vg.no/spo...?artid=10065952 Da blir det ingen etappeseire på spurt i "slag obboverbagge". Hehe! http://www.youtube.com/watch?v=ScoVr7CGFts Veldig synd detta her, blir ikke heelt det samme uten Hushovd. 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 De første laguttakene har kommet: Artikkelen blir oppdatert fortløpene: http://www.tv2.no/sport/sykkel/tdf/disse-rytterne-kjoerer-aarets-tour-de-france-3811268.html Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Da er Sky sitt lag tatt ut: Bradley Wiggins, Mark Cavendish, Edvald Boasson Hagen, Bernhard Eisel, Chris Froome, Christian Knees, Richie Porte, Michael Rogers og Kanstantsin Siutsou. Ingen Nordhaug å se der så da blir det bare Edvald som er i fra Norge. Spennende skal det likevell bli Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Håper Cav trer av relativt tidlig, så Edvald får litt friere tøyler. Er Edvald tenkt som sisteopptrekker for Cav? Edit: Ser Eisel også er med, han har vel lenger "erfaring" med Cav. Endret 21. juni 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Regner med at Edvald trekker opp Cavendish ja, Eisel - Edvald - Cavendish tipper jeg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Ser på TV2 at Edvald er hovedopptrekker. Fornuftig - jeg tror Edvald har mer krutt i bena enn Eisel uansett. Kan Eisel heller bruke rutinen på å manøvrere "toget" i feltet før Edvald bruker kjempekreftene sine. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Tour de France magasinet har kommet i butikken Ikke 100% helt oppdatert, men er akkurat lik de foregående. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Oppdatert førsteposten med løypeprofiler og lag/ryttere som er med. Lenke til kommentar
blueprint1 Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Noen som vet hvordan formen til Gilbert er foran årets Tour? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Aner ikke, vet han det selv da? Satser på at han har forberedt seg godt nok, så får vi bare se hvordan det slår ut i touren. Er et par "Gilbert etapper" med i år også. Er redd at Peter Sagan blir ufattelig sterk i touren tross for at det er hans første TdF. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Tror det kan bli veldig spennende uten Contador og Frandy Schleck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Mitt tips: Wiggins Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Wiggins kommer til (og Evans for den del) å ta utrolig mye tid på tempoetappene at noen av de andre som håper på god plassering i sammendraget kommer til å angripe tidlig på etappene, håper jeg hvertfall Slik som Andy Schleck gjorde i fjor. Det er lite "syke" toppfinisher i år. Endret 29. juni 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Da er jeg benka foran Tv-en, og hadde jeg kunnet skulle jeg nok ha blitt her de neste 3 ukene! Tv2 er virkelig flinke til å sette stemninga! Edit: Minner også om Tourmanager og diskusjon.no sin uoffisielle privatliga: diskusjon.no Endret 30. juni 2012 av janovi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 TOUR DE HA DET SOSIALT LIV 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå