untouch4ble Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer med seieren Wiggins og Sky, fullt fortjent. Gleder meg allerede til neste tour Hva skal jeg gjøre på ettermiddagen nå da? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Hehe, merker tomrommet allerede Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Skulle til å si det. Hva pokker skal man gjøre nå da?! 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Sykle? Det var en god ide,får utnytte oppholdsværet som er her... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Sykler til jobb når jeg kan. Er bare 10 min hver vei, men sykling er det jo. Endret 23. juli 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 I fjor hadde jeg ferie mens TdF pågikk, det gjorde til at jeg satt pal foran Tv'n nesten vær dag. I år gikk jeg ut i ferie etter at TdF var ferdig, slipper å sløse bort dagene på å sitte foran Tv'n da hvertfall Er jo ikke lenge til sykkling i OL, i tillegg kommer Vueltan om ikke lenge, der får vi sikkert et gjensyn med elskede Contador, Andy Schleck, Samuel Sanchez og kanskje Hesjedal? Lenke til kommentar
bas Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Kun noen dager til OL for å dempe noe av abstinensene Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Ettersom jeg ikke var hjemme under de siste etappene, prøvde jeg å finne de på TV2 Sumo. Etter 15 minutter med banning fant jeg endelig linken! Uoversiktlig side. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Og du fikk sett på? Husker når jeg skulle se etappe 4, så ble jeg bare sendt til livesenteret igjen når jeg trykket på linken der... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Og du fikk sett på? Husker når jeg skulle se etappe 4, så ble jeg bare sendt til livesenteret igjen når jeg trykket på linken der... Ja. Trykk Forenklet avspiller og så Tour de France nede til venstre. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Heh, det funka ikke tidlig under Touren! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Litt vanskelig å dirigere seg fram i Sumo ja, har hatt mine problem der selv. Jeg har fortsatt til gode å se den siste tempoetappen, skal sees en dag når jeg har tid Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Snålt. Hadde ingen problemer med Sumo under TdF. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 uff typisk, har ferie når ol er på, var akkurat den siste uka jeg følte jeg trengte noe sånn som tdf, uff så jeg savner det allerede, bra TdF i år men likte fjoråret bedre pga norsk dominans men var en herlig replacement at wiggins og sky var så fantastiske, fult fortjent seier! håper bare vi gjør en bra ol nå hvor vi tar mer gull enn sverige og danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå