DJ_Dark Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 B-prøven til Schleck også positiv. Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Cavendish var jo helt pervers, snakk om kanonkule. Selv om det ikke har blitt noen etappeseire i år kan man ikke annet enn å la seg imponere av Edvald, det er akkurat slike idrettutøvere som gjør meg stolt av å være norsk, makan til lojal, arbeidssom og likandes kar skal man leite lenge etter. Er det noen som har trua på at han kan være en gul trøye kandidat med noen flere år og sesonger på baken? Utrolig lovende type. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Dæven for ein prestasjon av Cavendish! Aldri sett maken! Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Er det noen som har trua på at han kan være en gul trøye kandidat med noen flere år og sesonger på baken? Edvald har tempoegenskapene som en god sammenlagtrytter trenger, men klatreferdighetene hans er nok et godt stykke unna å være gode nok til å vinne Touren. Hvis han virkelig går inn for det og går ned noen kilo uten å miste for mye kraft er ingenting umulig, er jo bare å se på hva Wiggins har fått til. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Ser desverre for meg at dagens etappe blir et 4-5 timers langt gjesp Tempoer er grunnen til at vi trenger Schleck her! Han er så elendig på tempo at selv med 4 minutter i sekken så er han ikke trygg Lenke til kommentar
magb Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Er det noen som har trua på at han kan være en gul trøye kandidat med noen flere år og sesonger på baken? Edvald har tempoegenskapene som en god sammenlagtrytter trenger, men klatreferdighetene hans er nok et godt stykke unna å være gode nok til å vinne Touren. Hvis han virkelig går inn for det og går ned noen kilo uten å miste for mye kraft er ingenting umulig, er jo bare å se på hva Wiggins har fått til. Selv om han ikke er blandt de beste, så har han faktiskt ikke så langt unna som du skal ha det til. Det har han bevist i årets tur! Hadde han brukt kreftene på en annen måte (type ikke hjelperytter) er jeg sikker på at han kunne vært topp 10-15 på den gule trøya. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 blir gøy å se om wiggins virkelig viser at han er sjef i dag :-) Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Sterkt av Wiggins i dag, gjennomført seier av tdf. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Fikk helt seriøst frysninger når Wiggins kom i mål og slo ut med neven. For en fyr, for en Tour! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Rått av Wiggins. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kjedelig tour i år spør du meg. Så er det bare å vente på at Wiggins blir tatt for doping.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kaggestad sin Sky- og Wiggins-runking når nye høyder. Zzzzz. Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Kjedelig fordi Sky har vært totalt overlegne? Hadde kanskje ønsket noen flere angrep fra andre lag i fjellene, men man ser hva et komplett lag som jobber for hverandre har å si, og derfor var også Sky overlegne. Om Wiggins blir tatt for doping er det i såfall tidenes sjokk da denne mannen hele tiden har vært en foregangsmann for antidpoing, og var så flau på sykkelsportens vegne og demotivert en periode at han holdt på å slutte helt med sykling fordi så mange andre drev med doping. Vel fortjent Wiggins, Sky og ikke minste Edvald! Endret 21. juli 2012 av bas 2 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kjedelig fordi Sky har vært totalt overlegne? Hadde kanskje ønsket noen flere angrep fra andre lag i fjellene, men man ser hva et komplett lag som jobber for hverandre har å si, og derfor var også Sky overlegne. Om Wiggins blir tatt for doping er det i såfall tidenes sjokk da denne mannen hele tiden har vært en foregangsmann for antidpoing, og var så flau på sykkelsportens vegne og demotivert en periode at han holdt på å slutte helt med sykling fordi så mange andre drev med doping. Vel fortjent Wiggins, Sky og ikke minste Edvald! Dette. Så klart ville jeg helst sett at ikke så mange sammenlagtfavoritter og ryttere ellers hadde måttet bryte, men det var nå sånn det ble. Jeg har uansett kost meg hvert eneste minutt. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Er det noen som har trua på at han kan være en gul trøye kandidat med noen flere år og sesonger på baken? Edvald har tempoegenskapene som en god sammenlagtrytter trenger, men klatreferdighetene hans er nok et godt stykke unna å være gode nok til å vinne Touren. Hvis han virkelig går inn for det og går ned noen kilo uten å miste for mye kraft er ingenting umulig, er jo bare å se på hva Wiggins har fått til. Selv om han ikke er blandt de beste, så har han faktiskt ikke så langt unna som du skal ha det til. Det har han bevist i årets tur! Hadde han brukt kreftene på en annen måte (type ikke hjelperytter) er jeg sikker på at han kunne vært topp 10-15 på den gule trøya. Kunne ikke vært mer uenig når jeg ser på topp 15 og sammenligner de rytterne med Edvald. Er stor forskjell på å sitte foran å kontrollere feltet i forholdsvis rolig tempo opp de første stigningene på en fjelletappe slik som Edvald har gjort under årets Tour, og det å være med i front helt inn på en fjelletappe når det blir kjørt hardt. Jeg sier ikke at han ikke har gjort en kjempejobb under årets Tour, men Edvald er ingen klatrer, selv om han absolutt har mulighet til å bli det en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hvordan får man sett etappen i dag om man har Viasat og derfor ikke Zebra? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hvordan får man sett etappen i dag om man har Viasat og derfor ikke Zebra? Da er Sumo ein løsning eller evt. finne ein stream. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Er det noen som har trua på at han kan være en gul trøye kandidat med noen flere år og sesonger på baken? Edvald har tempoegenskapene som en god sammenlagtrytter trenger, men klatreferdighetene hans er nok et godt stykke unna å være gode nok til å vinne Touren. Hvis han virkelig går inn for det og går ned noen kilo uten å miste for mye kraft er ingenting umulig, er jo bare å se på hva Wiggins har fått til. Selv om han ikke er blandt de beste, så har han faktiskt ikke så langt unna som du skal ha det til. Det har han bevist i årets tur! Hadde han brukt kreftene på en annen måte (type ikke hjelperytter) er jeg sikker på at han kunne vært topp 10-15 på den gule trøya. Kunne ikke vært mer uenig når jeg ser på topp 15 og sammenligner de rytterne med Edvald. Er stor forskjell på å sitte foran å kontrollere feltet i forholdsvis rolig tempo opp de første stigningene på en fjelletappe slik som Edvald har gjort under årets Tour, og det å være med i front helt inn på en fjelletappe når det blir kjørt hardt. Jeg sier ikke at han ikke har gjort en kjempejobb under årets Tour, men Edvald er ingen klatrer, selv om han absolutt har mulighet til å bli det en gang i fremtiden. Wiggins var jo nesten bare banesyklist før, så aldri si aldri. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Når Edvald satt foran og dro hele feltet i mil etter mil og sprengte feltet flere dager på rad, så viste han hvor stor motor han har. Enkelte ganger var det vel bare rene klatrekonger som satt igjen i hovedfeltet etter Edvald hadde kjørt kvernen på dem i en time. Edvald får satse på klassikerne i et par år til, før han går ned noen kilo og blir sammenlagtrytter. Endret 22. juli 2012 av Sovehest 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå