Sovende Panda Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bra opptrekk av Wiggins, mens synes han slapp Edvald av gårde for tidlig. Hadde han kjørt eit lite stykke til med Edvald på hjul kunne dette endt med norsk seier. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Edvald har vel hatt en for tung reise til nå i TdF til å kjempe med de vasseste spurterne. Sagan har vel mye de samme egenskapene som Edvald, men han slipper også å ligge i front å dra feltet dag etter dag. Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Bare jeg som reagerer på uttalelsene om at rytterne ligger på 1 og 2 stjerners hotel uten aircondition? Først fokuserer man på antall gram karbohydrater etter etappen, helst innen 1 minutt eller 2, og så skal man ta turen til en elendig natt på 1 stjerners hotell? Selv uten noen form for utdannelse ved jeg at søvn er ekstremt viktig for restitusjonen. Er det ikke nok penger i sykkelsporten til å gi rytterne både 4 og 5 stjerners hoteller ,uten unntak? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det kommer vel kanskje, i alle fall av og til, og an på hvor de sykler fra og befinner seg til en hver tid. Men ja det virker veldig rart. Skulle tro at å sove i en buss med A/C hadde vært bedre... Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Bare jeg som reagerer på uttalelsene om at rytterne ligger på 1 og 2 stjerners hotel uten aircondition? Først fokuserer man på antall gram karbohydrater etter etappen, helst innen 1 minutt eller 2, og så skal man ta turen til en elendig natt på 1 stjerners hotell? Selv uten noen form for utdannelse ved jeg at søvn er ekstremt viktig for restitusjonen. Er det ikke nok penger i sykkelsporten til å gi rytterne både 4 og 5 stjerners hoteller ,uten unntak? trodde de sov i bussen Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ofte 1 og 2 stjernes hotell ifølge gutta hos tv2. I tilegg reiser de visst ett stykke til starten av etappen. I dag hadde visst de fleste ca 12 mil fra hotellet til starten av ettappen. Tviler på at man ikke finner hoteller med 3 stjerner eller mer, og med aircondition, innenfor en radius på 12 mil de fleste steder i Frankriket. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 En del av lagene har jo antakeligvis ikke veldig mye penger. Men at f.eks. SKY ikke skulle ha bedre fasiliteter virker rart. Kan det være at arrangøren stiller med rom og at deltakerene er pålagt å bruke disse? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Ganske så heftig det siste fjellet i dag, hadde vært ufattelig morro om det hadde vært målpassering på toppen der. Endret 15. juli 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er nok budsjettet det går på. De skal tross alt innkvartere et helt lag med sportsdirektører, massører, mekanikere, leger, ryttere og mer til på ett enkelt hotell. Tipper det er praktisk å ha alle på samme hotell istedenfor å sende rytterne noen kilometer - eller i verste fall mil - unna for at de skal få skjønnhetssøvnen sin på et bra hotell. Å betale for hotellopphold for 15-25 mann blir ikke billig, spesielt når laget deltar i konkurranser nesten hver dag gjennom en hel sesong. Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 En del av lagene har jo antakeligvis ikke veldig mye penger. Men at f.eks. SKY ikke skulle ha bedre fasiliteter virker rart. Kan det være at arrangøren stiller med rom og at deltakerene er pålagt å bruke disse? Mulig du er inne på noe der, kan være arrangøren. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har bestemt meg for å telle antall ganger Kaggis sier "laktat" i løpet av de gjenværende etappene. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Sagan er jo helt utrolig foreløpig i bakkene... Spent på han holder Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Sagan er sterk, bra kjørt av han i dag. Han forsterker ledelsen i poengkonkurransen ganske bra. Morro å se Lotto sette fart i feltet og... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Jeg liker ikke dette med Sagan helt... Han minner meg litt om Valverde for noen år siden. Endret 15. juli 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Contador, jeg håper faen meg du ser på nå. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Rolland, din tulling. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hahahah! Det er faen meg sant. Synd Rolland ikke vinner etappen, så han kan bli buet på podiet. Noen som vet hvem Astana-rytteren var som lå med sykkelen der? Så ut som at hele gaffelen hadde knekt tvert av. Forhjulet var i hvert fall av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Kiserlovski har brutt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hva er det de holder på med bak Sanchez? Sagan har jo ikke behov for å vinne, han har jo allerede fått mange poeng og kommer til å få ytterligere poeng i mål uansett plassering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå