KraniC Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hallo. Satt å vurderte en stund om jeg skulle kjøpe ps+ abonnement slik at jeg kunne lagre savene mine på internett og dermed gå til venner og forsette mine egne saver der. Tanken er at jeg skal kunne spille hjemme og deretter gå bort til venner hvor vi kan forsette spillet der jeg slapp av hos meg, men går dette ann å gjøre med å bare bruke minnepenner istedenfor? for man kan jo kopiere saver inn på eksterne lagrings enheter, men er saven da bunnet opp til å måtte kjøres på den eksakte maskinen eller kan jeg drive å flytte saver frem og tilbake som det passer meg? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dette e noe eg har gjort mye før, tatt med saven opp til en kompis med minnestikke. Men er ikke alle spill som kan kopieres over, men det finner man ut hvilke er Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 flott, då tror eg at eg sparer meg for ps+ en stund til i værtfall, håper det ikke er så mange spill som ikke kan kopieres i så fall. takk for svaret Lenke til kommentar
Gviten Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet hvordan det er med Read Dead Redemption og flytting av save-filer mellom forskjellige ps3`er? prøvde det, men fikk bare error om at saven var opprettet av en annen bruker og derfor ikke kunne lastes inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå