Harald Gjerholm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Barfrost Bildet er fjernet. Beskrivelse: For meg er barfrosten kanskje den flotteste tiden. Nattetåken over fjorden fryser til is over landskapet mens mange av høstens farver slår igjennom Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er en sjarm med denne tiden også synes jeg da.Litt gulskjær oppleves på min skjerm Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Joda, dette er fint. Nesten som det er strødd et fint melislag over landskapet. Det hviler en ro over dette bildet. Flott stemning. Liker!! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dette vart flott-slik er her aldri kan ein vel si---fin komp og farger. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er en sjarm med denne tiden også synes jeg da.Litt gulskjær oppleves på min skjerm Hmm, jeg ser ikke gulskjæret på noen av mine 2 kalibrerte skjermer eller min ene ukalibrerte Derimot ett lite lillaskjær. Uansett, ett godt bilde av barfrost hvor du alikevel har bevart litt varme i fronten. Kompet er godt nok, eneste er om du kunne ha hatt litt mindre himmel? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er en sjarm med denne tiden også synes jeg da.Litt gulskjær oppleves på min skjerm Hmm, jeg ser ikke gulskjæret på noen av mine 2 kalibrerte skjermer eller min ene ukalibrerte Derimot ett lite lillaskjær. Uansett, ett godt bilde av barfrost hvor du alikevel har bevart litt varme i fronten. Kompet er godt nok, eneste er om du kunne ha hatt litt mindre himmel? Har sendt Harald meld,og feilen lå hos meg.Veldig enkelt,bytta kabel fra analogt til digitalt og måtte ha ny kalibrering,så nå er det mye bedre Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Flott stemningsbilde Harald. Well done. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Likte dette bildet. Fin stemning:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Enda et godt frostinntrykk fra deg! Skarpt, med fine farger og god dybde! Muligens et lite kutt der oppe kunne gjort seg! God 4'er uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg