Gå til innhold

Filmklipp viser tortur av barn i Syria

OAB1966

Anbefalte innlegg

Ny video viser de pågående grusomhetene i Syria. - Det er et uutholdelig blodbad, sier en fransk fotograf til Dagbladet. Videoen til den franske fotografen, Johann Rousselot, er fulle av dem. I videoen «Syrial killing» ser man maltrakterte barn, unge gutter som blir torturert og mennesker som blir drept. Videoen og bildene er tatt av amatører og den dokumenterer at i Syria har ikke den arabiske våren begynte å blomstre ennå. I stedet er prøver Syrias diktator Bashar al-Assad å drukne den i blod. Diktatorens elitestyrke, «Shabeeha» består av tidligere fanger, arbeidsledig ungdom. De blir tilbudt lønn langt over gjennomsnittet, jenter, mye makt, biler og en leilighet. «De kan gjøre hva de vil og de vil gjøre alt de kan for å beholde diktatoren ved makta», forteller Rousselot

Fy flate sier jeg etter å ha sett filmsnutten. Er både lei meg og forbanna.....har ikke ord !!! Disse bøllene er totalt blottet for empati når de gyver løs på forsvarsløse barn og voksne og utsetter dem for den verste tortur. Hvis regimet blir styrtet, vil Stoltenberg & co gledelig ta imot disse empatiløse udyrene hit til Norge på bekostning av våre skattepenger. Blir det tilfelle, hadde det vært veldig fristende og møte opp på asylmottaket med et solid jernrør.

http://www.dagbladet.no/2011/10/09/nyheter/syria/utenriks/demonstrasjon/terror/18511482/

OBS: Filmklippet viser sterke scener !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis regimet blir styrtet, vil Stoltenberg & co gledelig ta imot disse empatiløse udyrene hit til Norge på bekostning av våre skattepenger. Blir det tilfelle, hadde det vært veldig fristende og møte opp på asylmottaket med et solid jernrør.

Sikker på at du hadde turt det?

480x.jpg

Ellers er jeg enig i alt du sier.

Lenke til kommentar

Tror sjansen er større for at det samme skjer med dagens regime om de blir styrtet som det som nå skjer med demonstrantene, enn at de kommer hit og får asyl. Imidlertid håper jeg heller på en fredelig løsning hvor dagens regime og støttespillere blir dømt og fengslet og ingen trenger å flykte eller bli utsatt for tortur.

Dette er ikke det eneste regimet hvor det har blitt begått grusome handlinger mot sivile i Midtøsten siden opprørene begynte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis regimet blir styrtet, vil Stoltenberg & co gledelig ta imot disse empatiløse udyrene hit til Norge på bekostning av våre skattepenger. Blir det tilfelle, hadde det vært veldig fristende og møte opp på asylmottaket med et solid jernrør.

Sikker på at du hadde turt det?

480x.jpg

Ellers er jeg enig i alt du sier.

Ja, jeg hadde tort det. Jeg hadde ikke skydd noen ting !!

Sjøl er jeg en robust fyr, skikkelig gjennomtrenet (styrke & eksplosivitet) og med bakgrunn i kampsport. Eksplosiviteten er spesiellt viktig i tillegg til styrken. Med eksplosiviteten kan man hamle opp med de som er fysisk sterkere.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...