wtf1337 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 er det noen som vet hvordan jeg får opp denne "menyen" noen sier at jeg skal trykke ctrl/alt/b = funker ikke Run Steam with the -dev command line parameter (it slows the program down, only use when needed) and hit the 'F6' key to open the = funker heller ikke. så er det noen her som kan dette ? eller hvordan starter man steam med "-dev command line parameter" sorry om feil-plasering. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 er det noen som vet hvordan jeg får opp denne "menyen" noen sier at jeg skal trykke ctrl/alt/b = funker ikke Run Steam with the -dev command line parameter (it slows the program down, only use when needed) and hit the 'F6' key to open the = funker heller ikke. så er det noen her som kan dette ? eller hvordan starter man steam med "-dev command line parameter" sorry om feil-plasering. Før kunne man bruke ctrl+alt+b, men det fungerer ikke nå lenger. Tror ikke det er mulig å endre noenting der lengre. Kjøre steam med "-dev", så mener de vel at du skal lage en snarvei til "Steam.exe" som du sikkert finner i Program files\Steam\-mappen Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 greier ikke å starte steam i -dev angitt får error :av mål boksen shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå