Gå til innhold

Blizzard sitt nye tiltak mot gullkjøp - Tradeable virtual item for real currency

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så raiding er viktigere?

Det ser jeg ingen grunn til, faktisk syntes jeg alt du gjør i spillet er akkurat like lite viktig.

Her er kommentar fra Blizzard, "While some players might be able to acquire some extra gold by putting the Guardian Cub in the auction house, that’s preferable to players contributing to the gold-selling “black market” and account theft."

Ny holdning hos Blizzard, greit at spillere tar snarvei og betaler for gull sålenge det gir Blizzard inntekt og ikke kommer fra hackede kontoer.

Endret av Pycnopodia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg kommer garantert til å kjøpe dette pettet, da jeg er en samler. Jeg bruker av prinsipp aldri ekte penger på å skaffe meg ting i WoW, så dette passer meg perfekt. Betaler lett 20.000g for denne.

Selv om jeg basically ikke spiller lengre, så syns jeg dette var spot on.

De burde gjøre det samme med alt det andre fra Blizzard Store.

Lenke til kommentar

Skurupu, Jeg mener det er noe nytt, siden å kjøpe TCG-items på eBay ikke akkurat er helt pålitelig, du kan fort bli lurt. Det er mye tryggere å kjøpe en item fra Blizzstore.

Uansett, det som blir avgjørende å se er hvor prisen stabiliserer seg.

Bare å kjøpe fra en som har 1000+ gode tilbakemeldinger det, så er ikke sjansen stor for å bli svindla. De fleste som selger slike kort på eBay er faktisk seriøse aktører ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

cubauctions.jpg

Ca 7000 gull da for 10 dollar, takk Blizzard!

Ser ut som at jeg var ganske nære når jeg tippet 20€ ville tilsvare 20,000G.

Antatt verdi:

20€ = 27,45$ = ~729G per dollar

Faktisk verdi på live servere:

Cub = 7000G = 10$ = 700G per dollar

Feilmargin på i underkant at 5%, blir spennende å se hva som skjer med verdien fremover - om den synker eller stiger.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

lol ja dette blir nok knekken på gullmarkedet! garrantert!

er helt utrolig hvor mye BS du greier og poste psyco.... trudde jeg hadde sett det meste av idiotiske meninger helt til jeg begynte og lese trådene dine. kan nesten (95% sansynelig) garantere at wow forumet hadde vært et bedre sted uten en skog av ugjennomtenkte drittposter fra deg. må jeg minne deg på kvalitetsposter som gift of the giants bugg m\fl.

om folk vil bruke 160 spenn (ca) på et virituelt kjæledyr så må da de for faan for lov til det?

og om folk heller vil kjøpe det for de virutuelle pengene de har tjent, guess what that is also ok.

mengden gull man til en vær tid har har naturlig utviklet seg fra vanilla til nå. det kommer ikke til og stoppe og prisene justeres etter supply \ demand faktoren. noe som om du tar en tur utenfor din egen dør fort finner ut at den virkelige verden også gjør.

Endret av digitalglenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...