nagina Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette er så jævlig care, pets? RP folk.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Dette er så jævlig care, pets? RP folk.... Som om det fantes noe annet i spillet som var viktigere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Raiding, eneste som holder spillet oppegående, de PVP folkene hadde sikkert klart seg med vanilla wow, ingenting var galt da vettu. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Så raiding er viktigere? Det ser jeg ingen grunn til, faktisk syntes jeg alt du gjør i spillet er akkurat like lite viktig. Her er kommentar fra Blizzard, "While some players might be able to acquire some extra gold by putting the Guardian Cub in the auction house, that’s preferable to players contributing to the gold-selling “black market” and account theft." Ny holdning hos Blizzard, greit at spillere tar snarvei og betaler for gull sålenge det gir Blizzard inntekt og ikke kommer fra hackede kontoer. Endret 13. oktober 2011 av Pycnopodia 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kommer garantert til å kjøpe dette pettet, da jeg er en samler. Jeg bruker av prinsipp aldri ekte penger på å skaffe meg ting i WoW, så dette passer meg perfekt. Betaler lett 20.000g for denne. Selv om jeg basically ikke spiller lengre, så syns jeg dette var spot on. De burde gjøre det samme med alt det andre fra Blizzard Store. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Skurupu, Jeg mener det er noe nytt, siden å kjøpe TCG-items på eBay ikke akkurat er helt pålitelig, du kan fort bli lurt. Det er mye tryggere å kjøpe en item fra Blizzstore. Uansett, det som blir avgjørende å se er hvor prisen stabiliserer seg. Bare å kjøpe fra en som har 1000+ gode tilbakemeldinger det, så er ikke sjansen stor for å bli svindla. De fleste som selger slike kort på eBay er faktisk seriøse aktører Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Ca 7000 gull da for 10 dollar, takk Blizzard! Ser ut som at jeg var ganske nære når jeg tippet 20€ ville tilsvare 20,000G. Antatt verdi: 20€ = 27,45$ = ~729G per dollar Faktisk verdi på live servere: Cub = 7000G = 10$ = 700G per dollar Feilmargin på i underkant at 5%, blir spennende å se hva som skjer med verdien fremover - om den synker eller stiger. Endret 3. november 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det kommer også ann på serverene selvsagt. Hos meg koster den rundt 20 000g. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) lol ja dette blir nok knekken på gullmarkedet! garrantert! er helt utrolig hvor mye BS du greier og poste psyco.... trudde jeg hadde sett det meste av idiotiske meninger helt til jeg begynte og lese trådene dine. kan nesten (95% sansynelig) garantere at wow forumet hadde vært et bedre sted uten en skog av ugjennomtenkte drittposter fra deg. må jeg minne deg på kvalitetsposter som gift of the giants bugg m\fl. om folk vil bruke 160 spenn (ca) på et virituelt kjæledyr så må da de for faan for lov til det? og om folk heller vil kjøpe det for de virutuelle pengene de har tjent, guess what that is also ok. mengden gull man til en vær tid har har naturlig utviklet seg fra vanilla til nå. det kommer ikke til og stoppe og prisene justeres etter supply \ demand faktoren. noe som om du tar en tur utenfor din egen dør fort finner ut at den virkelige verden også gjør. Endret 1. desember 2011 av digitalglenn 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Wow-forumet hadde sikkert vært bedre for deg hvis alle var enige med deg Ellers tror jeg ikke dette er nok til å ta knekken på gullmarkedet. Det hadde nok ikke vært så vanskelig å gjøre men det ville vært ulønnsomt å for eksempel stenge alle kontoer som kjøper gull. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg fikk tak i Mottled Drake fra Ebay og solgte den på AH for 150,000 gold. Dette er for ca halvannen uke siden, og har ikke sett en annen Mottled Drake på AH. Med mindre denne blir mer og mer normal å få tak i (Trade card) så blir nok prisen den samme. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ender nok opp med direkte gullkjøp fra blizz etter WoW blir F2P. PaytoWin Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Vel, det fungerer veldig godt i EVE (FLEX-cards), så burde vel ha noe suksess i wow også. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ender nok opp med direkte gullkjøp fra blizz etter WoW blir F2P. PaytoWin Følger det med ferdigheter som å stacke, flytte på seg, angripe riktig target og slike små detaljer også, så hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) WoW blir ikke F2P før det lønner seg. Jeg gjetter minst fem år til. Endret 5. januar 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå