Gå til innhold

Trenger noen tips til ekstern HD

Anbefalte innlegg

Kjøpte en ekster 1tb HD ifra komplett rundt 1 år siden, men den har tatt kvelden. Var av dårlig kvalitet, da jeg var veldig forsiktig med harddisken. Trenger noen tips til en ny ekstern HD, helst 1tb, men noe som er kjent for å være av bra kvalitet. Alt under 1500kr er av interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også gode erfaringer fra WD.

Merk at mange disker egentlig inneholder de samme delene. Du kan enda redde ut innholdet på disken din hvis ikke selve harddisken er ødelagt.

Var selve usb støpselet til hd som knakk av, var flere som hadde opplevd samme hos komplett. Kunne sendt inn å fått en ny, men pga at jeg hadde lagret div personlige bilder og dok så var det ikke akkurat noe jeg hadde lyst til.

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Jeg har også gode erfaringer fra WD.

Merk at mange disker egentlig inneholder de samme delene. Du kan enda redde ut innholdet på disken din hvis ikke selve harddisken er ødelagt.

Var selve usb støpselet til hd som knakk av, var flere som hadde opplevd samme hos komplett. Kunne sendt inn å fått en ny, men pga at jeg hadde lagret div personlige bilder og dok så var det ikke akkurat noe jeg hadde lyst til.

Takker for svar.

Hvis jeg har forstått det riktig kan du altså ta ut harddisken som finnes inne i "harddisken", og sette denne inn i en stasjonær datamaskin eller en dockingstasjon. Innholdet i en ekstern harddisk er faktisk en tradisjonell harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...