HylendeUlf Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kjøpte en ekster 1tb HD ifra komplett rundt 1 år siden, men den har tatt kvelden. Var av dårlig kvalitet, da jeg var veldig forsiktig med harddisken. Trenger noen tips til en ny ekstern HD, helst 1tb, men noe som er kjent for å være av bra kvalitet. Alt under 1500kr er av interesse. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har god erfaring med Western Digital. Her er en til 499,- 1TB, fra komplett.no Link Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også gode erfaringer fra WD. Merk at mange disker egentlig inneholder de samme delene. Du kan enda redde ut innholdet på disken din hvis ikke selve harddisken er ødelagt. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også gode erfaringer fra WD. Merk at mange disker egentlig inneholder de samme delene. Du kan enda redde ut innholdet på disken din hvis ikke selve harddisken er ødelagt. Var selve usb støpselet til hd som knakk av, var flere som hadde opplevd samme hos komplett. Kunne sendt inn å fått en ny, men pga at jeg hadde lagret div personlige bilder og dok så var det ikke akkurat noe jeg hadde lyst til. Takker for svar. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også gode erfaringer fra WD. Merk at mange disker egentlig inneholder de samme delene. Du kan enda redde ut innholdet på disken din hvis ikke selve harddisken er ødelagt. Var selve usb støpselet til hd som knakk av, var flere som hadde opplevd samme hos komplett. Kunne sendt inn å fått en ny, men pga at jeg hadde lagret div personlige bilder og dok så var det ikke akkurat noe jeg hadde lyst til. Takker for svar. Hvis jeg har forstått det riktig kan du altså ta ut harddisken som finnes inne i "harddisken", og sette denne inn i en stasjonær datamaskin eller en dockingstasjon. Innholdet i en ekstern harddisk er faktisk en tradisjonell harddisk. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også gode erfaringer med Western Digitals sine eksterndisker. Vil anbefale denne, som er av de nyeste WD eksterndiskene som er på markedet. Den har 1 TB lagringsplass, og den støtter også FireWire om PCen din støtter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå